Del 24- In love with an Angel ♥

Tidigare:
- Hi I'm Angelica, Justin's girlfriend, sa hon glatt och räckte fram handen.
- Hello, I'm Annabelle sa jag och skakade den. Alanah hälsade också. Vi satte oss i en soffa som stod i ett hörn i den stora sturion. Killarna hade börjat jobba nu så vi ville inte störa.
- So are you together with some of the boys? frågade hon och log vänligt.
- yeah, I'm Zayn's girlfriend, sa jag.
- And I'm Niall's, sa Alanah. Vi fortsatte att snacka medans killarna jobbade. Angelica var verkligen snäll, vi pratade som att vi hade känt varandra i flera år.



Jag stod där nu på en flygplats någonstans i Paris och skulle ta farväl...igen. Jag kramade om henne hårt och drog in hennes doft.
- I don't want you to go, mumlade jag mot hennes hår.
- Me neither babe, but we'll meet again soon, sa hon och log snett, It's just- hon började pilla med fingrarna, det såg ut som att räknade- 1 month and 28 days. Jag skrattade åt henne och kramade om henne ännu än gång. Jag kysste henne länge. Hon snyftade till och torkade snabbt bort den enstaka tår som runnit ner för hennes kind.
Hon såg på mig med sorgsna ögon. Det kändes som att jag fick ett slag i magen.
- I'll miss you. Sa jag och försökte hålla in tårarna.
- I'll miss you too babe. Sa hon. Jag kysste henne passionerat en sista gång innan hon började gå mot sin gate. Hon vände sig om med ett snett leende och vinkade. Jag vinkade tillbaks och såg hur hennes ryggtavla försvann mellan allt folk.

1 MÅNAD OCH 28 DAGAR SENARE, NOVEMBER
Jag stod på en bänk och försökte hitta han. Jag kollade snabbt på klockan. Dem landade gör 5 minuter sedan. Jag såg på Alanah som också blickade ut över flygplatsen. Jag bet mig i läppen och fortsatte att leta efter han. Till slut såg ett ansikte som jag väl kände igen. Hans bruna kaluffs låg som vanligt i en ända röra, men det var charmigt. Harry fick syn på mig och Alanah. Hans läppar bredde ut sig till ett stort leende. Jag vinkade och han vinkade tillbaka. Inte långt efter han kommer Niall, Louis, Liam och till slut kom, Zayn. Jag mötte hans blick hoppade ner från bänken och trängde mig igenom folk massan. Jag kan slå vad om att jag hade världens största smile på läpparna. När jag hade kommit ut ur folk massan stannade jag upp. Det var en liten bit emmelan oss. Han stannade också och lät sina väskor landa på golvet. Jag log stort och sprang fram till han. Han omfamnade mig i en stor kram och lyfte mig från golvet. Han snurrade runt några varm och skrattade sitt underbara skratt. Jag låste mina ben runt hans midja och mötte hans mjuka läppar mot min. Jag hade fällt några tårar, fast det var av ren lycka.
- Hey. Sa han och log snett.
- Hello. Sa jag och kysste han önnu en gång.
- Missed me? Sa han och såg djupt in i mina ögon.
- No. Han såg på mig och försökte spela sårad. Just alot. Sa jag och skrattade. Jag kysste och flätade ihop våra händer. Vi gick mot dom andra som stod och snackade. Jag släppte Zayns hand och smög fram till Louis.
- BOO BEAR I'VE MISSED YOU SO! Ropade jag och hoppade upp på hans rygg. Han skrattade och började springa runt med mig. Folk såg på oss som om vi var sjuka i huvudet. När hans läppt ner kramade jag om han och hälsade på dom andra.
Vi gick ut till den stora svarta bilen som stod parkerad en bit bort. När vi väl var framme hoppade vi alla in och åkte raka vägen hem. Jag satt på samma plats som jag hade suttit på när killarna skulle åka. Jag vände mig om och såg Zayn stirra på mig.
- What are you staring at? Skrattade jag och pussade han på kinden. Han skrockade lågt och sa sen:
- Wanna sleep at my place? Jag nickade som svar och kysste han.
Det var mörkt innne i Zayns lägenhet när vi klev över tröskeln. Han tände lampan i hallen och slängde sina väskor på golvet. Vi tog av oss ytterkläderna och jag fortsatte in i köket. Zayn kom inte långt efter. Jag letade i kylskåpet efter något vi kan äta till middag. Jag kände två starka armar runt min midja och flinade. Jag stängde kylskåpet och vände mig om. Jag la mina armar runt hans nacke och lutade min panna mot hans.
- I've missed you so. Viskade jag.
- I've missed you too, love of my life. Jag kysste han länge. Varje gång våra läppar möttes kände jag att det pirrade i magen. När vi avlutade kyssen log jag stort. Han pussade mig lätt på näsan innan han sa:
- Wanna eat? Jag nickade och satte mig på en stol vid köksbordet.
- I wanna eat chicken. Sa jag och lekte med armbandet jag fått av Zayn innan han åkte.
- Then chicken it is! Sa han triumferande och gick mot kylskåpet.
När vi hade ätit klart gick vi in till Zayns rum.


Jag slängde mig på sängen. Och synade Annabelle som bara stod i BH nu. Jag bet mig i läppen och följde hennes rörelser. Jag reste mig upp ur sängen och gick fram till henne. Jag kysste henne passionerat först så reagerade hon inte men besvarade kyssen efter. Jag drog mig till baka snabbt och viskade:
- Jump. Hon hoppade upp och slingrade sina ben runt min midja. Jag gick mot sängen och vi la oss. Hon bet mig på min underläpp som bara gjorde att jag ville ha henne mer. Jag forsatte kyssa henne ner längst halsn och sen ner till hennes bröst. Jag rullade över så att hon låg på mig nu. Hon kysste mig på länge och passionerat. Jag har saknat henne något enormt. Hon slet av mig min tröja och jag knäppte upp min byxor. Hon tog av sig sina också och vi fortsatte.
- Never leave me again. Sa hon andfått mellan kyssarna. Jag svarade inte utan knäppte upp hennes BH och slängde den på golvet.
Jag vaknade nästa morgon av att det spö regnade. Jag såg på Annabelle som låg och sov fridfullt som den ängel hon är. Jag ville inte vecka henne så jag försökte snabbt och smidigt resa mig ur sängen men det funkade inte.
- Don't go.  Lipade hon. Jag skrattade lågt och la mig hos henne igen. Jag la min arm runt henne och kysste henne på nacken. Jag kände att hon fick gås hud. Med ett leende viskade jag i hennes öra:
- Trun around, I wanna see your beautiful face. Hon vände sig om och jag kysste henne.
- I've been thinkig about a thing... Började jag.
- Yeah. Sa hon medans hon gjorde små åttor på min mage.
- Do you wanna move in with me? Or is it to early? Hon skrattade lågt och log sen stort mot mig.
- You want me to? Frågade hon.
- No, thats why I'm asking. Sa jag ironiskt och hon skrattade. Jag såg in i hennes kristall blåa ögon och sa:
- So?
- Yes, I'd love to move in with you. Jag kände ett lycko rus som for genom min kropp och slutade upp vid mina läppar där det bredde ut sig till ett leende. Jag kysste hennes läppar och log stort efter.

Here you go lil niggas! Del 24! :) Här hände det lite grejer, va? Jag ville bara säga för era supermegaduper söta kommentarer, jag sitter alltid och ler som en fån när jag läser dom! ^.^ Kärlek till er.
Jag orkar inte läsa igenom och se om det finns stavl del, ser ni något så säg till. Hope you like it!! :) xx
Minst 5+ till nästa!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja asso du, är inte du lite för duktig för attskriva, liksom man smälter lite för fort hahaha nej skoja men den är så j

Kla bra den här novellen! Älskar den och dig något enormt! Kraaaaam

Postat av: EIOnovels.

Nytt kapitel uppe! Lämna gärna en kommentar och sprid gärna vidare till andra!



/Embla, Izabella & Olivia! xx

2012-05-31 @ 00:36:37
URL: http://eionovels.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är jätte duktigt! Älskar din novell!!!!

2012-05-31 @ 07:57:40
Postat av: Lovisa

Gud vad gulligt kapitel! Jag blev nästan lite tårögd bara för att det var så gulligt!

2012-05-31 @ 11:35:22
URL: http://lollomalmberg.blogg.se/
Postat av: Veronika

OMG delen var SUPER BRA älskar den<3 Man blir helt tårögd när man läser den så bra Hajrija!!! (Romantiskt<3)

2012-05-31 @ 14:10:31
Postat av: Veronika

ÄLSKAR DIN NOVELL fortsätt så... KRAM<3

2012-05-31 @ 14:12:56
Postat av: Emma

Hihihihihih, super-duper-mega-ultra-BRA!!! YESSSS! Pöss!:D:D<333333

2012-05-31 @ 21:31:34
Postat av: jag :)

ALLTSÅ OMG HAJRIJA....

Snacka om världens bästa blogg. Jag älskar den<3

Fortsätt så ;)<3

2012-06-03 @ 13:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0