Del 23- In love with an Angel ♥

Tidigare:
- Alanah told me that you're going to the studio today. sa jag medans jag torkade mitt hår.
- Yeah, I totally forgot! Wanna come? frågade han.
- Sure. sa jag och log. Are you gonna work the whole day? frågade jag och tog upp min borste.
- No, just till lunch then we have the rest of the day off. log han. Jag nickade som svar. Helt plötsligt började ringa i Zayns mobil. Han tog upp den och sprack upp i ett leende. Han satte mobilen för örat och mimade "mom" . Jag nickade och började göra en fickbensfläta i håret. Efter han hade prata ett tag hörde jag hur han sa.
- yeah mom, I want you to talk with someone, with my girlfriend Annabelle. Jag spärrade upp. NEJ! Jag kan inte, nej, nej NEJ! Tänk om jag säger något fel eller, eller tänk om... JAg han inte tänka mer innan Zayn trycke hans mobil mot mitt öra.
- Hello Mrs.Malik, I'm Annabelle Zayns....girlfriend. sa jag och blängde surt på Zayn.


- Hello dear! I'm Zayn's mom, and you can call me Trisha. I'm glad I finally get to talk to you! sa hon glatt.
- Yeah, me too. sa jag lika glatt tillbaka. Jag kände hur jag blev allt mindre nervös för varje minut som gick. Zayn slingrade sina armar runt min midja och satte en lätt puss på min nacke. Jag suckade tyst och fortsatte att prata med Trisha.
- You must come and visit us soon, I want to meet you in real life, sa hon och skrattade lågt.
- We'll see about that, I'd love to meet you all, sa jag och tassade bort mot sängen och la mig.
- How's everything in France?, frågade hon nyfiket.
- Everything is great! sa jag och skrattade åt Zayn som hade lagt sig ovan på mig och pussade mig överallt på ansiktet.
- I can hear that, skrockade hon. "Men shit vad pinsamt" tänkte jag och skrattade genererat.
- I have to go now, It was nice to talk to you love, I hope we'll meet soon.
- It was nice to talk to you too, we'll probably meet soon, sa jag och lekte med Zayns hår. Och ja, han låg fortfarande på mig.
- Bye love!
- Bye Trisha! sa jag och la på. Zayn såg på mig med ett snett leende. Jag kysste han och sa:
- She seems nice, just like I thought, log jag.
-  Yeah, she really wants to meet you, sa han och grävde ner sitt ansikte i min hals. Do you want to come with me when I visit Bradford? frågade han.
- I'd love to! sa jag och han sprack upp i ett leende. Jag kysste han och den blev allt mer intim. Han rullade på sängen så att jag låg. Från ingenstans hör vi hur dörren till våran svit öppnas och in kommer en skrikande Louis. Fort reser jag mig upp och ser att han blir jagad av Harry. Jag kunde inte bli att skratta och tydligen så kunde inte Zayn hålla in sitt heller.
- AHHH HELP MEEHHH!! THIS WEIRD BOI ARE GOING TO KILL MEEHHH!!! skrek han och hoppade upp på sängen som jag och Zayn legat på innan. När Harry fick tag på Louis började dom brottas och ramlade sen ner på golvet med en duns. När vi lugnat ner oss hör vi Harry säga:
- OHH MY GAWD LOUEH GET OFF ME YOU FATASS! Louis reste sig upp och ett litet skratt kom ut ur hans mun. Harry reste sig irriterat upp och skakade sitt hår och slängde luggen åt sidan. Precis som inget hade hänt sa Louis:
- Come on, Paul is waiting in the car outside, och gick ut igen med ett flin på läpparna. Efter honom gick Harry.
Vi tog snabbt på oss ytterkläderna och gick ner där dem andra väntade. Jag möttes av fem glada ansikten och hälsade på dom. Vi gick ut till den stora svarta bilen och begav oss mot studion. Efter ungefär 20 minuter var vi framme vid en studio. Den låg i ett avlägset ställe, så det fanns inga fans där. Zayn tog tag min hand och jag log mot han. Vi gick in genom en glas dörr ocg började gå längst korridoren. Till slut kom vi fram till en dörr. Paul gick in och efter kom vi andra. Det första jag lägger märke till är att det inte bara är vi som kommer vara här. Utan lille Justin Bieber står inne i båset. Jag mötte en Zayns blick och han log snett. När Justin såg oss log han stort. Han tog av sig sina hörlurar och kom ut till oss.
- Heyy I'm Justin, nice to meet you, sa han glatt och vi hälsade. Jag såg på Alanah som var lite hyper eftersom hon har en liten crush på han. Jag flinade åt henne och vände mig om precis då kom en tjej in genom dörren. Hon hade brunt-lockigt hår. Bruna ögar med långa svarta ögonfransar. Hon log snett när hon såg allas ögon på henne.
Justin gick fram och kramade om henne sedan la han en lätt puss på hennes läppar hon log stort åt han. Det måste vara hans flickvän, dom såg riktigt söta ut tillsammans i alla fall. Hon kom fram och hälsade.
- Hi I'm Angelica, Justin's girlfriend, sa hon glatt och räckte fram handen.
- Hello, I'm Annabelle sa jag och skakade den. Alanah hälsade också. Vi satte oss i en soffa som stod i ett hörn i den stora sturion. Killarna hade börjat jobba nu så vi ville inte störa.
- So are you together with some of the boys? frågade hon och log vänligt.
- yeah, I'm Zayn's girlfriend, sa jag.
- And I'm Niall's, sa Alanah. Vi fortsatte att snacka medans killarna jobbade. Angelica var verkligen snäll, vi pratade som att vi hade känt varandra i flera år.

DÅLIGASTEUPPDATERINGEN.SE Men till mitt försvar så har jag skolan att skylla på!! Har skit mycket saker att göra :( Piss skola! aja här får ni en kort del i alla fall, ska försöka få upp en del imorgon eller på onsdag.
Och jag är inget Justin Bieber fan, Just saying. Angelica är en kompis till mig, jag kom på den här idén för ett tag sedan och då fick hon spela lille Biebers flick vän, hehe ;)
Okej 4+ minst!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men gud vad kul att Justin kom in i novellen! Snälla kolla gärna in min blogg!

2012-05-28 @ 19:43:34
URL: http://lollomalmberg.blogg.se/
Postat av: Julia!

AS BRA DEL!! Så kom lille Justin med i novellen oxå HAHAHAH :D

2012-05-28 @ 20:50:09
URL: http://odirectionnovell.blogg.se/
Postat av: Lovisa

SV: Tack! ^^

2012-05-28 @ 21:15:36
URL: http://lollomalmberg.blogg.se/
Postat av: Angelica

Du e bäst! :) bästa delen fortsätt så... Love it <3

2012-05-28 @ 21:51:56
Postat av: Veronika

Ohh del är super haha Justin fick vara med också Nice och Angelica fortsätt så bra som du gör KRAMISAR<3

2012-05-29 @ 16:26:09
Postat av: Irma

Du är bäst;:) haha kul att Justin fick va med det är nog den bästa delen Nu blir jag lite avis på Angelica som fick spela hans flickvän...

Älskar Novellen </3

2012-05-30 @ 11:20:16
URL: http://irrmmaaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Hihihi, jättebra! Kör på bara, you're doing a great job!!:D<33333

2012-05-30 @ 18:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0