Del 22- In love with an Angel ♥

Tidigare:
- You know I'll always be here fore you whenever you need me, as i said that day on the beach, I'll protect you and stay by your side and I love you more than anything , I want to spend my life with you. sa han och såg på mig. Mina ögon började att vattnas. Den här killen skulle jag aldrig släppa, vi ska käpa till sammans. Jag och han.
Han såg på mig och sa:
- Happy tears? Jag nickade och han torkade bort en tår som föll ner på min kind.
- I love you. sa jag och kysste han.
- Wanna eat something? frågade han och jag skrattade åt han.
- What? sa han.
- Nothing. skrattade jag. Lets order a pizza. sa jag och kysste han mjukt på läpparna.

Medans Zayn beställde pizza bestämde jag mig för att skicka ett sms till Alanah. Jag reste mig upp ur soffan och började leta efter min mobil. Efter en stunds letande hade jag fortfarande inte hittat den. Jag satte mig ner på knä och kollade under sängen men där var den inte. Sens så slog det mig att Zayn hade tagit den, när jag tänkte resa mig igen råkade jag slå i huvudet i sänggaveln.
- Fuck you, you stupid piece of shit! Jag reste mig upp och gnuggade mig där jag hade slagit mig för att se Zayn stå och försöka kväva sitt skratt.
- Oh and what are you laughing at? sa jag kaxigt men sen kunde jag inte hålla mig så jag började också skratta.
- What were you looking for? frågade han när vi slutat skratta.
- Ohh yeah, do have my phone?
- Yes..-sa han och tog upp mobilen ur sin bycksficka- here you go.
- Thanks babe. sa jag och tog emot mobilen. Jag gick och satte mig i soffan igen och tröck upp min och Alanahs konversation. "Heey girl, vas happenin?! ;) xx" knappade jag in och tröck på "Send". Jag tog upp fjärren (alla vet väll vad en fjärr är va? ;P) och började zappa mellan kanalerna. Jag slutade zappa när jag såg en bild på mig och Zayn tidigare idag. Mina ögon var röda och man såg Zayn springandes i bakrunden. Program ledaren snackade franska så fattade inte ett skit, ibland önskar jag att jag borde läst franska istället för spanska.
- Zayn, babe come over here! ropade jag och hörde fotsteg närma sig.
- Yeah..? sa han med ett äpple i munnen. Jag skrattade lite åt han men sen så pekade jag på TV:n. När han såg det satte han sig brevid mig och höll fkous på TV:n. Efter dom hade visat några bilder var det reklam. Jag stängde av TV:n och kollade på Zayn som satt och åt på sitt äpple.
- What if they think we had a fight? sa jag och drog upp bena och lutade huvudet på knäna.
- Let them think what they want, They don't need to know everything, right? sa han och blinkade med ena ögat.
- Fair enough. sa jag och tog upp min mobil som just plingat till. Jag låste upp den och såg att jag hade fått ett sms av Alanah. "Heey babe, not much watching a movie with Niall, you? :) xx" läste jag. Jag skrev snabbt in ett svar. "Nothing, I have to tell you something but not now... xx" När jag skickade sms:et ropade Zayn.
- Babe the pizza is here! Jag hoppade upp ur soffan och sprang fram till han där han stod med pizzan. Jag slet den ur hans händer och sprang och satte mig i soffan igen. Jag öppnade kartongen och andades in den ljuva doften av ny gräddad pizza.
- Geeez Annabelle. sa han med ett flin när han hade betalat pizzabudet.
- What? I'm hungry. sa jag med pizza i munnen. Han skrattade åt mig och jag blöngde surt på honom men det funkade inte för jag började också skratta.
- Thats what I like about you, you're not afriad to be your self and "your self" is amazing. sa han med en pizza bit i handen. Jag kände hur jag rodnade lite, men bara lite.
- Haha, thank you I guess. sa jag och pussade han på kinden. Oh, babe I've got something for you. sa jag och sprang till min resväska. Jag kastade ut hälften av kläderna som låg där i och tog ut min lilla överaskning till Zayn.
- Zayn, close your eyes! ropade jag och gick ut till han igen.
- Okay , I thought that it's been a while, so I brought your Play Station. sa jag när han hade öppnat ögonen. Han sprack upp i ett leende och hoppade på mig så vi ramlade på golvet.
- Thank you babe, you're the best girlfriend ever! sa han och kysste mig. När vi hade rest oss upp så sa jag kaxigt:
- Wanna see how a pro plays?
- Best of 3. sa han och lika kaxigt.
- I'm on. sa jag innan han lyfte upp mig på hans axel och förde mig mot soffan. Medans Zayn fixade allt så tog jag upp min mobil igen för att se om jag fått ett nytt sms. Det hade jag ett från Alanah. "Oh okay, Niall said that the boys are going to the studio tomorrow and he said that we could come, so are you? :)" Jag blev lite förvånad. Varför hade inte Zayn sagt något. Jag skrev ett svar till henne innan "I guess so, Gtg now gonna show my boyfriend how a real pro plays fifa LOL ;)". Jag slängde mobilen i soffan och tog en kontroll.
- Are you done yet?
- Yes, watch and learn, watch and learn. sa han och flinade.
Vi började spela jag vann såklart varje match men lät Zayn vinna en så han skulle sluta tjura.
- Babe don't be mad. sa jag och satte mig i hans knä.  It's not my fault you suck on fifa. skrattade jag och han knuffade ner mig i soffan. Han började kittla mig. Jag som är världens kittligaste person började så klart skratta och skrika. När jag kom loss ur hans grepp sprang jag och gömde mig. Jag gick in i badrummet och gömde mig i badkaret och drog för drapperiet.
- Oh so you wanna play that game huh? ropade han och jag försökte hålla inne mitt skratt. Jag hörde hans fotsteg närma sig badrummet. Jag visste att han skulle hitta mig så jag blundade, som om det skulle göra saken bättre?
Helt plötsligt känner jag hur det kalla vattnet från kranen.
- ZAYN!!! skrek jag. Han skrattade så mycket så att han låg på golvet. Oh you think it's funny huh? well come here I wanna have a hug. Jag hoppade på han så han också blev blöt.
- Eeuuuww, you're so wet. lipade han.
- Payback is bitch, babe. skrattade jag. Han drog in mig i en kram.
- Alanah told me that you're going to the studio today. sa jag medans jag torkade mitt hår.
- Yeah, I totally forgot! Wanna come? frågade han.
- Sure. sa jag och log. Are you gonna work the whole day? frågade jag och tog upp min borste.
- No, just till lunch then we have the rest of the day off. log han. Jag nickade som svar. Helt plötsligt började ringa i Zayns mobil. Han tog upp den och sprack upp i ett leende. Han satte mobilen för örat och mimade "mom" . Jag nickade och började göra en fickbensfläta i håret. Efter han hade prata ett tag hörde jag hur han sa.
- yeah mom, I want you to talk with someone, with my girlfriend Annabelle. Jag spärrade upp. NEJ! Jag kan inte, nej, nej NEJ! Tänk om jag säger något fel eller, eller tänk om... JAg han inte tänka mer innan Zayn trycke hans mobil mot mitt öra.
- Hello Mrs.Malik, I'm Annabelle Zayns....girlfriend. sa jag och blängde surt på Zayn.
Dålig uppdatering, i know. Men här får ni en del iaf. Kort, händelsefattig och bildlös. Ni behöver inte kommentera om vad ni tycker om den här delen det är bara ett mellan kapitel. Utan jag vill att ni kommenterar om vad ni tycker om novellen hittills och vad ni vill ha mer och har du någon ide så släng in det med! Nästa del hoppas jag kommer ut imorgon :) xx



Kommentarer
Postat av: Julia

VEM VILL INTE HA ETT SÅNT FÖRHÅLLANDE MED SKRATT OCH LEK OSV?! Fan vad söööööta!! Aaaasssss bra kapitel!!!

2012-05-21 @ 22:30:17
URL: http://odirectionnovell.blogg.se/
Postat av: Veronika

Om jag ska vara ärlig så är novellen SUPER bra!! Hela tiden med en massa spännande delar som man bara blir beroende av att läsa fortsätt så bra som du alltid gjord och gör Hajrija<3<3



P.S ÄLSKAR DIN NOVELL //Veronikaaa<3

2012-05-22 @ 21:58:13
Postat av: Veronika

När kommer del 23 ut??hahaah:-)

2012-05-22 @ 21:59:33
Postat av: Anonym

När kommer del 23 ut??hahaah:-)

2012-05-22 @ 21:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0