Del 21- In love with an Angel ♥

Tidigare:
- Oh my god is Zayn Malik! Det var två tjejer. Jag ställde upp som fotograf och knäppte några kort med en avtjejernas mobil. Jag kände hur ena tjejen gav mig några bitch-blickar men jag ignorerade det. När Zayn höll på attsignera något till hennes kompis kom hon fram till mig och sa:
- Stay away from Zayn you slut. You're so damn ugly and you don't deserve him, I hope you die bitch. sa hon ochgick till sin kompis. Jag försökte få in det hon just hade sagt. Det var precis det här jag var rädd för. ♥

Just nu ville jag bara gå tillbaka till hotellet. Få vara själv och rensa tankarna. Jag var rädd, rädd för vad som kan hända här näst. Jag stod vänd om och låtsades hålla på med mobilen. En ensam tår föll ner för min kind, jag var snabb med att torka bort den. Jag hörde hur Zayn sa hej då till tjejerna. Jag började snabbt gå mot det hållet vi hade kommit ifrån.
- Babe! hörde jag Zayn ropa. Han gick med snabba steg efter mig. Jag ökade takten, men han var snabbare. Han tog tag i min hand så jag vände mig om.
- Is something wrong? frågade han oroligt.
- No. sa jag kort och fortsatte gå. Han tog tag i min hand igen fast nu med ett hårdare grepp.
- Annabelle!...Tell me. sa han lugnt men jag hörde att han var orolig.
- No it's nothing, i just wanna go back to the hotel, okay? sa jag fort och började gå igen.
- Annabelle, please tell me, I can see that somethings wrong. sa han desperat. Please. Jag fortsatte gå och en tår föll ner för min kind.
- No it's nothing. snyftade jag.
- Why are you crying?! Annabelle tell me, now! sa han bestämt medans han gick brevis mig längst gatorna.
- Zayn, please I just need to think now! sa jag smått irriterat.
- Babe I'm here for you.
- I know. mumlade jag och fortsatte gå han tog tag i min hand och flätade ihop våra fingrar. Efter 15 minuter var vi framme vid hotellet. Vi gick in genom den stora glas dörren och med snabba steg till hissen. Jag tröck på våning 5 där mitt och Zayns rum låg. Alla olika tankar flög igenom min hjärna. Jag var fortfarande lite chockad. Vad har jag gjort henne? Tänk om det kommer fram fler fans? Tänk om någon också går så långt och slår mig? Jag hade en fråga. Varför? Dom känner mig inte änns. Jag var berädd att få hat men inte att någon kommer fram och hotar mig. Jag kände en till tår rinna ner för min kind. Zayn bara stod och glodde på mig. Han var orolig, det såg jag. Men jag ville bara får tänka lite, samla mig. Hissen stannade och gjorde ifrån sig ett litet "pling" och dörrarna öppnades. Jag gick fort ut och bort mot vårat rum. Zayn var inte långt efter mig.
- Annabelle. ropade han desperat. Jag låste upp dörren med hjälp av kortet vi fått. Jag slängde av mig mina converse och slängde jackan på golvet. Jag tog upp min iPhone och klickade upp twitter. Jag måste få se vad dom skriver. Jag vet att jag kommer bryta ihop, men jag måste få se. Jag satte mig på sängen och bläddrade igenom mina mentions. Zayn stod bara några meter ifrån sängen och såg på mig. Jag läste igenom dom hämska meningar som folk skrivit. Har dom någonsin tänkt på att ord också gör ont? En tår efter en annan började rinna ner för min kind, jag kunde inte få stopp på dom. För varje mening jag läste rann det mer tårar. Zayn kom fram och satte sig brevid mig på sängen. Han tog min mobil ifrån mig och la armen över mig så att jag låg mot hans bröst korg. Han kramade om mig och pussade mig på hjässan medans han gungade oss båda. Tårarna blev fler, det hade bildats en stor blöt fläck på hans tröja.
Tumblr_m22qe9slz21ro2hvco1_500_large
Han höll på med mitt hår och pussade mig då och då medans han viskade:
- Everytings gonna be okay if you just tell me what it is.
- Th-They....I-I c-can't h-h-andle t-his. fick jag fram. Han la sig ner på sängen och det gjorde även jag. Han omfamnade mig och torkade bort mina tårar. Han la en lätt puss på min kind och kramade om mig hårt. Där låg vi tills jag inte orkade hålla ögonen öppna. Min hjärna sa att det var dags att vila nu, jag hade lidit tillräckligt.
- I love you, Zayn, viskade jag innan jag slöt ögonen.
- I love you too, Annabelle. sa han innan jag somnade.
När jag vaknade låg inte Zayn brevis mig. Jag sakta slöt jag upp ögonen. Jag hörde ljud från tv:n. Det var antagligen Zayn. Jag reste mig sakta upp ur sängen och gick in till badrummet. Jag satte på kranen och skölde mitt ansikte med det kalla vattnet. Jag tvättade bort mascaran som runnit och satte upp håret i en bulle. Efter det gick jag ut till Zayn. Han satt där och kollade på något program. När han såg mig log han och jag log snett tillbaka. Han klappade händerna på knäna. Jag satte mig i hans knä och han omfamnade mig. Jag kysste hans perfekta läppar och han sa:
- Wanna tell me why you're upset? frågade han mjukt.
- I don't know, I just can't handle all the shit I get now. One of the girls came up to me and said that I'm a ugly bitch and that i don't deserve you and that i should stay away from you. Jag såg på Zayn. Han spände käkarna han var arg. And i went on twitter and... Min röst svek mig.
- I can't believe they did that! sa han argt och ställde sig upp. Jag som satt i hans knä ramlade på soffan. Han spände musklerna och hans ögon  var fulla va ilska.
- How can they do that! sa han högt eller nästan skrek han.
- Zayn... sa jag och såg på han.
- They are suppose to suppport us, not to treath the people we love! sa han argt.
- Zayn... It's okay... sa jag lite högre. Jag ville bara få han att sluta.
- No It's not! sa han argt. Nu började jag bli irriterad.
-Zayn shut up now, please! sa jag högt. Let's forget about this and move on, i wanna spend time with you now before I go home. Please lets just forget about this! Han såg på mig och nickade. Han satte sig brevid mig och jag la min ena han på hans axel. Han grävde ner händerna i ansiktet och suckade. Efter en stunds tystnad kollade han på mig. Hans ögon glänste.
Please_186177597_large
- Please, don't ever leave me. viskade han. Jag log åt min underbara pojkvän och sa:
- Never. Jag kysste han passionerat och kramade om honom.
- You know I'll always be here fore you whenever you need me, as i said that day on the beach, I'll protect you and stay by your side and I love you more than anything , I want to spend my life with you. sa han och såg på mig. Mina ögon började att vattnas. Den här killen skulle jag aldrig släppa, vi ska käpa till sammans. Jag och han.
Han såg på mig och sa:
- Happy tears? Jag nickade och han torkade bort en tår som föll ner på min kind.
- I love you. sa jag och kysste han.
- Wanna eat something? frågade han och jag skrattade åt han.
- What? sa han.
- Nothing. skrattade jag. Lets order a pizza. sa jag och kysste han mjukt på läpparna. 
ÄR JAG GRYM ELLER ÄR JAG GRYM?! LLN! skoja bara :P Det blev visst en del, inatt om man säger så ;) Inte så lång men, men Lite drama är alltid något, va? hehe!
Vi kör på 5+ kommentarer för nästa!
Kommentera nu!! xx

Kommentarer
Postat av: Julia

ASÅ ÅH JAG HATAR DOM DÄR BITCHARNA! Vafan är deras problem?!?!! Hatar dom!! HAHA i slutet : i love you! : wanna eat something ? HAHA LÅTER SÅ HIMLA ROLIIGT!! LLN

2012-05-19 @ 10:03:26
Postat av: Veronika

OMG den är så bra stackars Annabelle men tur att hon har Zayn som är så omtänksam...

Fortsätt så bra som du novellen är ass bra...!!!

2012-05-19 @ 11:15:01
Postat av: Linnea

Seriöst, din berättelse är så sjukt bra!

2012-05-19 @ 15:15:05
Postat av: Anonym

Awesome!

2012-05-19 @ 17:18:18
Postat av: Elin

Loveeeeeee!!

2012-05-20 @ 18:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0