Del 20- In love with an Angel ♥

Tidigare:
- Missed me? frågade hon och skrattade hennes underbara skratt.
- More than anything. log jag och kysste henne igen. And you have to explain everything to me! utbrast jag och hon skrattade till.
- Okay, When you had your last concert in Sweden, Niall called me and Alanah. He said that we have to come to your concert in France cause you missed me to much, so we made up a plan and here I am now. sa hon och log.
Nu kunde jag verkligen inte bli lyckligare. Den saknaden jag hade för henne hade fått mig att inse att jag ville spendera resten av mitt liv med den här underbara flickan. Hon var min ängel.♥

Vi gick in i mitt och Niall's hotellrum som skulle vara mitt och Annabelle's dom få dagar dom är här. Niall och Alanah hade fixat ett eget rum så det var inga problem.  Jag la min hand på hennes midja och drog henne närmare mig. Hon skrattade till och såg mig i ögonen. Jag la min andra hand vid hennes käklinije och kysste hennne. Kyssen blev allt mer och mer instensivare. Jag kunde inte stå emot hennes läppar. Det här har jag längtat efter så länge. Att få känna hennes läppar mot mina. Hon hoppade upp med benen runt min midja och vi ställde oss mot en vägg. Hon hjälpte mig att få av tröjan. När den var av slängde hon den och vi fortsatte mot sängen. Vi la oss i sängen med mig över henne. Jag kysste henne sen fortsatte jag ner mot halsen. Jag tog mina händer under hennes tröja, nu var den också av. Hon knäppe upp gylfen på hennes byxor och jag skulle precis dra av dom när jag stoppade mig själv.
- Are you sure? frågade jag andfått. Hon nickade fort och jag drog av hennes byxor. Jag drog av mig mina också och nu var vi båda bara i underkläder. Jag kysste henne ännu en gång och forsatte ner till halsen där jag gjorde ett sugmärke. Jag rullade så att hon låg på mig istället. Jag försökte knäppa uppp hennes BH men den jävla grejen ville inte samarbeta. Hon skrattade lågt och knäppte upp den. Nu var den också av.

20 MINUTER SENARE

Jag låg med mitt huvud på Zayns bröstkorg och andades tungt.
- That.... sa Zayn men kunde inte avsluta meningen.
- Was amazing! fortsatte jag och kysste han på halsen.
- Yeah...sa han glatt. Det var första gången jag och Zayn hade ...ja haft sex. Det var underbart.
- I've missed you so much. sa jag och kramade om han.
- I've missed you more. sa han och pussade mig på hjässan. Jag vände huvudet mot han och kysste hans perfekta läppar. Den här kvällen kommer jag aldrig att glömma tänkte jag innan sömnen tog över.
Jag vaknade nästa morgon av att solen lös igenom glasdörren till terassen (?). Jag såg att Zayn sov och jag ville inte väcka han så jag gick försiktigt upp ur sängen och började leta efter min underkläder. När jag hittat dom tog jag på dom för att mötas av en mycket belåten Zayn.
-You pervert! sa jag överdramtiskt och sprang in till badrummet.
- Why does it matter, I've seen you without clothes before...like yesterday! ropade han och jag skrattade.
- But this time you did it when I thought you was sleeping , you creep! ropade jag tillbaka och skrattade åt han. Jag var tvungen att gå tillbaka igen för att hämta min necesär, då jag möttes av Zayn i bara kalsonger. Jag kollade lite extra på han vältränade mage innan jag hörde han skratta.
- What? frågade jag.
- You see what you like? flinade han.
- Yes and I'd like to see more of it. sa jag och gick iväg igen. Jag hörde han skrocka lågt. När jag gick in till badrummet tog jag av mig underkläderna och satt på det varma vattnet. När jag hade dushat i typ 5 minuter kände jag några armar runt mig.
- God Zayn you scared the crap out of me! Han sa inget utan skrattade lågt. När vi hade haft lite mysigt i dushen klev vi ut. Jag tog en handuk och virade den runt kroppen. Sen gick till min necesär och tog fram min tandborste. När Zayn gick förb mig kände jag att han daskade till mig på rumpan och fortsatte gå som ingenting.
- Heeeyyy! utbrast jag men kunde inte låta bli att flina lite. Efter att jag hade borstat tänderna sminkade jag mig lätt och tog på mig ett par svarta strumpbyxor, svart shorts med en röd blus. Jag tog på mig ett armband plus ett halsband. Håret fönade jag sen så plattade jag det fort.
När jag var klar gick jag ut ur badrummet och märkte att Zayn inte var där. Jag kände att jag började bli hungrig.
Jag tog upp min iPhone och skrev ett snabbt sms till Zayn. "Where are you? I'm starving! xx" Jag ville umgås så mucket som möjligt med Zayn nu för sen skulle jag inte få se honom på en månad eller två. Mobil pep till. Jag låste upp den för att se vem det va. "Zaynie<3" stod det på displayen. "Come down to the lobby, and take your jacket with you :) xx" Jag tog min skinn jacka och väska med nitar på innan jag snörade på mig mina svarta converse. Jag gick ner till lobbyn där jag möttes av Zayn. Jag log mot han och gav han en kyss.
- Where are we going? I want to eat. NOW! sa jag och flinade.
- I thought that we can go out and eat, and then matbe go shopping. sa han och flätade ihop våra händer.
- Yes that sounds great! sa jag och pussade han på kinden. När vi kom ut från hotellet började vi vandra runt Paris okönda gator. Efter ett tag hittade vi ett mysigt café. På vägen hade vi själv klart stött på fans som ville ta en bild eller få något signerat. Vi gick in i cafét där det inte var så mycket folk. Kassörskan log mot oss när vi kom fram till  kassan.
- Bonne journée, ce que je peux faire pour vous? sa hon och log. Jag och Zayn som inte hade en blekaste aning om vad hon sa kollade förvirrat på varann.
- We don't speak france. sa jag och log snett. Hon skrattade och log vänligt mot oss.
- Oh okay, can I take you order? sa hon med en fransk brytning.
- I want pancakes and a latte sa jag. Hon nickade och kollade på Zayn.
- Same for me. sa han. Hon nickade ännu en gång och sa att den kommer om 5 minuter. Vi gick och satte oss vid ett bord som var lite längre in i cafét ifall fans eller paparzzi (?) skulle komma. När vi fick vår mat började vi äta. Jag fick ett skratt anfall när Zayn lyckades få sylt på kinden och torkade bort det med en pannkaka. När vi var klara betalade vi och började gå. Vart vet vi inte, vi bara gick dit våra ben ledde oss. Efter 10 minuter såg vi att vi hade kommit fram til Eiffeltornet.
- Come on Zayn i wanna take some pictures. sa jag och drog med han. Vi ställde oss så man kunde se Eiffeltornet i bakrunden. Vi gjorde en massa fåniga grimaser men ändå några seriösa bilder. Vi skrattade så mycket att folk gav oss konstiga blickar. Vi hörde ett skrik och vände oss om.
- Oh my god is Zayn Malik! Det var två tjejer. Jag ställde upp som fotograf och knäppte några kort med en av tjejernas mobil. Jag kände hur ena tjejen gav mig några bitch-blickar men jag ignorerade det. När Zayn höll på att signera något till hennes kompis kom hon fram till mig och sa:
- Stay away from Zayn you slut. You're so damn ugly and you don't deserve him, I hope you die bitch. sa hon och gick till sin kompis. Jag försökte få in det hon just hade sagt. Det var precis det här jag var rädd för. ♥
YAAYY! Del 20, vad tror ni händer nu? Jag fick en fråga om hur gammal jag är, jag är 12 men fyller 13 om exakt 41 dagar om jag har räknat rätt! :P KOMMENTERA!
GLÖM INTE STÄLLA DIN FRÅGA PÅ FRÅGESTUNDEN! :) xx

Kommentarer
Postat av: ebba

Du skriver jättebra för att endast vara 12, faktiskt! :D

2012-05-17 @ 21:04:12
Postat av: Veronika

Den delen längtade jag till den är jättebra<3



P.S. Kan du acceptera min vänförfråga på msn har gjord en ny KRAMISAR Veronika

2012-05-17 @ 21:14:02
Postat av: Julia!

SKIT BRA! Som alltid ,hehe :D <3

2012-05-18 @ 09:45:15
Postat av: One direction novell

Hejsan :) Din design är klar nu! Gå in på den här länken för att se den -> http://mehelpyouwithdesign.blogg.se/onedirectionhajrija/



Hoppas du gillar den ! Mejla mig för mer information! Kram <3

2012-05-18 @ 10:18:01
URL: http://onedmoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0