Del 19- In love with an Angel♥

Niall och Alanah är ihop, jag har inte skrivit så mycket om dom så ni kanske inte visste det, aja ville bara säga det :)
Tidigare:
~Niall's perspektiv~
Jag hatar att se Zayn så här. Så jag fick en ideé. Jag tog upp mobilen och knappade in ett nummer och tröck på"Call" efter några signaler så svarade hon.
- Hello.


- Heey babe! sa jag och log för mig själv.
- NIALL! skrek hon i luren. I've missed you so much babe, what's up?
- I've missed you too, not much, what are you girls up to? sa jag och log för mig själv.
- We just finished a movie. svarade hon glatt.
- Oh okay, i need to talk to you both turn on the speaker.
- Okay. sa hon och jag hörde nu ljud i bakrunden.
- HEY BESTIE I'VE MISSED YOU SO MUCH! Det var Annabelle. Jag skrattade åt henne och hälsade.
- HII BESTIE I'VE MISSED YOU TOO! skrattade jag. Jag hörde skratt i bakrunden men kom plötsligt ihåg varför jag ringt.
- Okay girls you need to help me with something. sa jag och vi började snacka.
Efter en kvart hade vi pratat klart. Jag sa hej då och la på.  Jag reste mig från det kalla badrums golvet som jag suttit på under tiden jag pratade med tjejerna. Jag låste upp dörren och gick ut till Zayn. Han låg på sängen med slutna ögon han hade säkert somnat. Jag drog av mig tröjan och byxorna för att sen ta på mig ett par shorts och slänga mig i sängen. Jag bäddade ner mig i den sköna hotell sängen och slöt ögonen. Det här kommer att bli grymt tänkte jag.
Bb6e09ae58c411e1b9f1123138140926_7_large

I FRANKRIKE

Jag vaknade jag av att Zayn slängde en kudde på mig. Jag stönade och drog täcket över huvudet.
- Wakie, wakie Nialler. skrattade Zayn.
- Uhhh no i wanna sleep. kved jag. Innan jag visste ordet av det kände jag hur Zayn puttade ner mig från sängen och jag landade på det allt än mjuka golvet.
- What was that good for! sa jag irriterat medans jag sakta reste mig upp.
- Nothing, I just wanted to wake you up. skrattade han medans han drog på sig en tröja. Jag suckade ännu en gång och gick mot min väska Då slog det mig det är ida- jag han inte tänka klart innan Louis kom instormandes och började hoppa på min säng. Han tog sats och hoppade över till Zayns säng och skrek:
- I BELIEVE I CAN FLY!! Jag kunde inte hålla mig för skratt, det kunde inte Zayn, Harry och Liam som stod vid dörr öppningen. När vi hade lugnat ner oss klädde vi på oss och gick ner till hotellets resturang.
- I'ts going to be sick tonight! utbrast Louis när vi satte oss ner och började äta. Jag kunde inget annat än nicka just nu, hela min mun var full med mat. Dom skrattade åt mig och vi fortsatte äta.

Dagen hade gått fort och nu stod vi backstage för att gå ut på scen och sjunga vår sissta låt, More Than This. Jag var så glad just nu. Jag fick göra det jag älskade med mina bästa vänner och var omgiven av underbara människor. Fast jst nu var det bar hon som fattades. Jag kände någons hand på min axel, jag vände mig om och såg Niall le snett.
- Let's do this bro! sa han och jag skrattade. Vi sprang ut på scenen och publiken blev helt till sig. Jag skrattade åt det och hörde att bandet började spela.
I'm broken
Do you hear me
I'm blinded
Cause you are everything I see

I'm dancing, alone
I'm praying
That your heart will just turn around
And there's a walk up to your door
My eye turns to face the floor
Cause I can't look you in the eyes and say

Låten fortsatte tills jag skulle sjunga mitt solo. Då jag såg att världens vackraste flicka kom ut på scen och ställde sig en bit ifrån mig. Jag hörde att Louis sjöng istället för mig. Jag stog där i chock medans hon bara log. Publiken skrek som bara den. Jag log och hon sprang fram till mig. Jag kramade om henne hårt och snurrade runt henne i luften, precis så som dom gör i filmer. När jag släppt ner henne kysste jag hennes mjuka läppar som jag har varit ifrån i mer än två månader nu. Det känndes så rätt. När vi avslutat kyssen såg på henne förvirrat. Hon skrattade lågt och pekade på Niall som log mot oss. Jag log brett mot han och vände mig sedan mot publiken. När låten tog slut tackade vi för ikväll och gick backstage. Jag drog in Annabelle i en kyss och kramade om henne hårt.
Tumblr_m1d1nmwaz01qg1kwgo1_500_large
- Missed me? frågade hon och skrattade hennes underbara skratt.
- More than anything. log jag och kysste henne igen. And you have to explain everything to me! utbrast jag och hon skrattade till.
- Okay, When you had your last concert in Sweden, Niall called me and Alanah. He said that we have to come to your concert in France cause you missed me to much, so we made up a plan and here I am now. sa hon och log.
Nu kunde jag verkligen inte bli lyckligare. Den saknaden jag hade för henne hade fått mig att inse att jag ville spendera resten av mitt liv med den här underbara flickan. Hon var min ängel.♥

En kort del men det hände iaf lite grejer! Nu vill jag att ni kommenterar om vad ni tycker om novellen hittills, vad jag kan bli bättre på och vad ni vill ha mer av. Vill ni ha mer drama, romantik eller kanske mer av killarna?
Glöm inte att ställa din fråga på frågestunden, som avslutas 20/5 allså Söndag! :) KRAM! x
Ni som har kik kan skriva till mig om ni undrar över något eller om ni vill ha en sneak peak på kommande del, jag heter HajrijaLoves1D :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Naaaw vad gölligt!!!

2012-05-16 @ 23:59:07
URL: http://doskusiner.blogg.se/
Postat av: Emma

bra del :)

hur gammal är du ?

2012-05-17 @ 13:06:29
Postat av: Sarah

Skit bra ;)

2012-05-17 @ 13:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0