Del 18- In love with an Angel ♥

Tididgare:
Jag pussade han på kinden och  viskade:
- I love you.
- I love you too. Sa han.
Han släppte taget om mig och gick mot dörren. Han vände sig om ännu en gång och log sen så gick han ut ur rummet. Jag slängde en blick på Alanah som också hade gråtit. Hon små log och kom fram till mig.
- Can i have a hug. Frågade jag med en tår rinnandes ner för kinden.
- Of course love. Sa hon och kramade om mig hårt. We are gonna do this together, okay?
- Okay. Sa jag lågt. Hand i hand gick vi till vakterna och blev förda ut ur flygplatsen.
Jag skulle inte få se han tills November, det skulle vara tufft men jag skulle klara det. Jag skulle göra det för min ängel.

Två månader hade gått sen killarna åkt på turné. Det hade varit tufft för både mig och Alanah. Men vi klarade det här det var bara två månader kvar. Jag hade pratat med Zayn varje dag på telefon eller på Skype.  Jag saknade den killen något otroligt. Han hade berättat att dom var i Sverige nu och skulle vidare till Frankrike efter tre dagar.
- Annie, let's do something, I'm bored! klagade Alanah.
- Me too, and don't call me that...only Lou can call me that. sa jag bestämt.
- Why? skrattade hon.
- He said if i get to call him Boo Bear, he gets to call me something and then Zayn told him that he can call me Annie 'cause i hate that, that little bastard.
- You two have problems! skrattade hon och slängde en kudde på mig. But seriously I'm bored.
- Oh my god, let's go shopping! Utbrast jag. Alanah sprack fort upp i ett leende och hoppade upp ur soffan.
- Yes! I'm just gonna get changed. sa hon och gick in till det lilla rummet som var mitt så kallade gästrum. Hon sov oftast här nu när killarna var borta. Det hade jag inget emot, hon var ju min bästavän. Jag reste mig ur soffan som vi degat i hela morgonen och gick in till mitt rum. Jag tog fram min mobil ur fickan och såg att jag hade fått ett sms av Zayn. " Hey babe, i miss u so much! Ur always on my mind and I hate that i can't be with you right now! Love you, Ur Zayn xx" Jag log åt min underbar pojkvän och skrev in ett snabbt svar innan jag slängde mobilen på min säng. Jag styrde mina steg mot min W.I.C och tog på mig ett par svarta byxor, en svart tröja och en kavaj. Jag sminkade mig lätt och tog på lite smycken. Håret lockade jag lite och lät det ligga. Jag nårpa åt mig mina solglasögon och väska med nödvändiga saker i.
(Dom har bara kläderna)
- Alanah are you done yet?! ropade jag från mitt rum.
- Yeah, I'm coming. Jag gick ut till hallen och tog på mig mina vinröda converse och en halsduk i samma färg.
- Come on Alanah! gnällde jag.
- I'm coming! skrattade hon. När hon äntligen kom så såg jag att hon hade på sig ett par jeans med en instoppad jeans skjorta och en vit kavaj.
- Looking good. sa jag och blinkade med ögat.
- Thanks, you too. log hon. När vi äntligen var klara gick vi ut genom dörren och jag låste. Som tur va bor ju jag i centrala London så vi behöver inte ta någon taxi. Vi började gå längst gatorna tills vi gick förbi Victoria Secret's och jag stannade upp.
- We have to go in here! utbrast jag och drog med Alanah.
Flera timmar hade gått. Jag och Alanah hade shoppat en hel del. Jag kände att jag började bli hungrig.
- Lets go and eat somewhere, I'm hungry. sa jag och Alanah nickade. Vi gick in på Starbucks och beställde en macka och kaffe var. Det var här jag och Zayn träffades för första gången.Jag log smått för mig själv och satte mig vid ett bord. Jag tog en tugga av min macka.
- I miss them. sa jag lågt och kollade på Alanah.
- Me too. svarade hon och drack lite av sitt kaffe.

- Thank you Sweden, You've been amazing tonight! skrek Louis i mikrofonen. Vi alla skrattade åt hur högt dom skrek och sprang backstage. Alla grattade oss för en lyckad konsert och äntligen fick vi åka till vårat hotell.
- That was sick! utbrast Niall när vi kom in till vårat hotell rum.
- Yeah, dude i thought i was deaf. skrattade jag och slängde mig på sängen.
- I know what you mean! sa han och gick in till badrummet. Jag gäspade stort och tog upp min mobil från byxfickan. Jag såg att jag hade fått ett sms av Annabelle, fast för några timmar sen. Jag bestämde mig för att ringa henne. Jag måste få höra hennes röst. Jag gick in på mina kontakter och bläddrade tills jag såg Annabelles namn. Hon hade döpts sig själv till "A cool chick ;)<3" jag flinade lite åt min flickvän och tröck på "Call" . Det gick några signaler tills jag hörde hennes röst.
- Zaynie!!
- Haha heyy babe! sa jag och log stort även om hon inte kunde se det.
- I miss you so much, please come home soon!
- I've missed you too, I'll be home soon babe. sa jag. Jag saknade henne något enormt.
- ohh okay, so how's evrything going? frågade hon glatt.
- Great! We just finished our last concert in Sweden. berättade jag. After Sweden it's just France, Germany, Italy and Greece.
- That's great, I can't wait to see you and the lads!
- I can't wait to see you and Alanah too! Babe i gotta go now talk to you later okay?
- Oh okay. sa hon besviket. Yeah i guess so, I love you Zayn bye.
- Bye love, i love you Annabelle. sa jag och la på. Jag suckade högt och slängde mobilen på sängen.
- Something wrong? frågade Niall när han kommit ut ur badrummet.
- I just talked to Annabelle. sa jag lågt och snurrade på mina armband.
- Oh you miss her huh? sa han och kollade på mig medlidande.
- Yeah ALOT. suckade jag.
- You'll see her soon. sa han och gick in till badrummet igen. Yeah right, om två månader typ?! tänkte jag.
429109_354582441241491_258416417524761_1140425_152922155_n_large


Jag hatar att se Zayn så här. Så jag fick en ideé. Jag tog upp mobilen och knappade in ett nummer och tröck på"Call" efter några signaler så svarade hon.
Hello.

Inte så nöjd med den här delen :/ Vem tror ni Niall ringer nu då? Kommentera för nästa del!
OBS! Glöm inte ställa din fråga på frågstunden.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhhhh, vilken braaaa novellblogg!!! Jag blir så nyfiken! Vem ringer Niall?? Superbraaaa! Keep going!:D:D<3333

2012-05-14 @ 21:33:06
Postat av: Lovisa

Niall kommer att ringa tjejerna!!!

2012-05-14 @ 21:56:09
URL: http://doskusiner.blogg.se/
Postat av: Julia

MEN ÅH MAN VILL JU VETA VEM HAN RINGER?!?! SPÄNNANDE!!!

2012-05-14 @ 22:05:41
URL: http://odirectionnovell.blogg.se/
Postat av: Irma

Heej jag har lagt upp forsättningen på bloggen nu och länkt dig på min blogg hehe forsätt skriv på novellen den äger.

2012-05-14 @ 22:06:20
URL: http://irrmmaaa.blogg.se/
Postat av: EIOnovels.

Ny del ute! Läs gärna och släng gärna in en liten kommentar!



/Embla, Izabella & Olivia.



Ps.Vi är alla obsessed och helt förälskade i din novell! Keep up the good work girl!

2012-05-15 @ 00:27:04
URL: http://eionovels.blogg.se/
Postat av: Veronikaaa

BÄSTA novellen det blir bara spänande för varje del..

2012-05-15 @ 21:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0