Del 17- In love with an Angel ♥

Tidigare:
När vi hade kollat på alla filmer så kände jag att Zayn andades tungt. Han hade somnat.
- Zayn babe, let's go to bed. Sa jag och reste mig långsamt upp. Han gäspade och det gjorde även jag. Vi båda va för trötta för att borsta tänderna eller göra något annat allt så vi gick direkt in till mitt rum. Jag tog av mig mina kläder och tog på mig en stor tröja istället. Jag gick mot sängen där Zayn redan hade lagt sig. Jag kröp ner brevid han och la mitt huvud på hans bröstkorg.
- Annabelle, I have to tell you something.





Jag var tvungen att berätta för henne. Även om det gjorde ont så var jag tvungen.
- Okay. Sa hon fundersamt. Jag satte mig upp i sängen och lutade mig mot säng gaveln. Hon gjorde det samma och tände den lilla lampan som låg på hennes nattduksbord. Jag tog ett djupt andetag och vände mig mot henne.
- Zayn is something wrong? Frågade hon oroligt.
- No...or yes...or...i just have to tell you, I'm going on a tour for 4 months. Sa jag fort och kollade på ingenting. Jag kollade ut i mörkret.
- What Zayn no, when, what!? Utbrast hon och såg på mig med tårar i ögonen. Mina började också vattnas lite.
- In about 2-3 weeks. Sa jag lågt.
- Why didn't you tell me? Viskade hon. Jag såg på henne. Hon grät. Det fick mig också att fälla några tårar.
- I couldn't.
- Did you even think about me, i just have 2-3 weeks to spend time with and then i can't see you for 4 months! Utbrast hon och reste sig upp från sängen. Hon gick fram och tillbaka med ena handen för pannan och andra på höften.
Tumblr_m3x3hajcrr1rnk8h8o1_500_large
- I'm sorry. Sa jag lågt och satte mig på säng kanten med ansiktet nergrävt i händerna.
Jag kände hennes händer på mina och jag lyfte på huvudet. Där satt hon. Mitt livs kärlek som jag inte skulle få se på 4 månader. Hennes ögon var röda, likså mina.
- I'm sorry. Viskade jag. Hon skakade på huvudet och torkade bort mina tårar. Hon kramade om mig hårt och sa:
- No Zayn it's your job, if it's 1 month, 4 or even 6 it doesn't matter we are gonna make us through this, okay? Sa hon och jag såg djup in i hennes isblåa ögon. Jag såg sorgen i hennes ögon. Men hon hade rätt. Vi ska klara det här. Jag nickade och drog in henne i min famn. Jag såg inte fram emot dagen då jag skulle vara tvungen att säga hej då till den underbara flickan som vänt upp och ner på min värld.

TRE VECKOR SENARE

Tre veckor hade flugit förbi och jag satt nu i bilen på väg till Heathrow flygplats. Jag hade en klump i magen. Jag skulle inte få se mina bästa vänner på fyra månader. Och det som gjorde mest ont var att jag inte skulle få se Zayn på ett långt tag. Stämningen i bilen var allt annat än skön. Jag satt brevid Zayn med ihop flätade händer och såg ut genom fönstret. Jag kunde inte se på han för då skulle jag börja gråta. Louis och Harry satt där framme med Paul och pratade lågt. Niall, Alanah och Liam satt tysta i sätena bakom oss. Jag orkade inte prata för då skulle min röst bara svika mig. När vi var framme såg Zayn på mig och viskade:
- Are you ready? Jag nickade till svar och steg ur bilen. Killarna plus Paul tog ut deras väskor från bilen och vi började gå mot flygplatsen. Jag mötte Niall med blicken. Han log snett och jag log tillbaka. Jag skulle verkligen sakna Niall. Han var som en bror för mig, vi skojade, bråkade och litade på varann. Jag älskade han. Jag älskade alla dom andra killarna också. En sak slog mig. Det var inte några fans här. Men om dom skulle vara här skulle något hända? Jag blev lite orolig men visade det inte. När vi kom in i flygplatsen fick jag världens chock. Det stod flera hundra skrikande tjejer i ett hörn. Tur att det var poliser och vakter där annars skulle dom hoppa på oss. Jag tog ett hårdare grepp om Zayns hand och följde efter han. Vi blev förda till ett rum där vi kunde pusta ut.
- Oh my god! Utbrast Alanah chockat.
- Yeah i know what you mean! Sa jag.
-  Did you get scared? Flinade Louis åt oss. Jag slog till honom på armen.
- ......No comments... Han skrattade åt mig och satte sig på en bänk. Jag vände mig om mot dörren och såg Paul komma in.
- Okay guys, you have to say goodbye here the fans are going crazy out there. Sa han och gick ut igen.
- Okay. Sa Liam. Okej, då var det dags tänkte jag. Jag gick fram till Harry först och kramade om han hårt.
- I'm gonna miss you Hazza, don't shag to many girls will you. Skojade jag.
-I will miss you too and I won't, I have Lou you see. Skrattade han. Jag kramade om han ännu en gång och pussade han på kinden. Sen gick jag över till Liam.
- I'm gonna miss you so much Liam. Sa jag och kramade om han.
- I'll miss you too sweetie. Jag pussade han lätt på kinden och gick fram till Louis.
- Come here Boo Bear. Sa jag och kramade om han och gav han en puss på kinden. I'll miss you Lou.
- I'll miss you too, Annie. Sa han och blinkade med ena ögat. Jag log mot han och gick till fram till Niall. Jag praktiskt taget hoppade in i hans famn.
- And you my little leprechaun, I'm gonna miss our little fights. Skrattade jag. Jag såg på han och kramade om han igen.
- Ohh I will miss you too, and remember when we come back you and me are gonna have a friendly match on FIFA, right?
- Of course! Sa jag och pussade han på kinden. Jag såg att han gick till dom andra och som stod och snackade med Alanah. Och nu det jag verkligen inte hade sett fram emot. Säga hej då till han. Jag kunde inte hålla in tårarna längre. Jag sprang fram till han och hoppade på han och började gråta. Han kramade om mig hårt medans jag grät mot hans axel.
- I-I-I'm gonna m-miss you s-oo much. Fick jag fram.
- I'm gonna miss you too love, but don't cry. We'll meet again soon. Sa han. Jag såg upp på han och in i hans bruna ögon. Han grät också. Tänk att jag inte skulle se den här underbara pojken på fyra månader. Bara tanken av det gör mig galen. Jag kysste han länge och njöt av varje sekund. Jag skulle inte få känna hans mjuka läppar mot mina. Jag drog mig tillbaka och han torkade tårarna från mitt ansikte med sin tumme.
- Promise you call me everyday and that you don't find another girl while you're on tour. Viskade jag.
- Everyday I promise and the only girl i want is you. Jag log och kysste han igen.
- Okay guys is time to go now, or else we'll miss the flight. Sa Paul fort och gick ut lika fort som han hade kommit in. Jag kysste Zayn ännu en gång och log mot han.
Black-and-white-boy-casal-couple-girl-favim.com-425129_large
- Will you do me a favour? Viskade jag.
- Anything. Svarade han.
- Think about me sometimes.
- You're the only one who's gonna be on my mind. Jag bet mig i läppen och nickade åt han. Jag pussade han på kinden och  viskade:
- I love you.
- I love you too. Sa han.
Han släppte taget om mig och gick mot dörren. Han vände sig om ännu en gång och log sen så gick han ut ur rummet. Jag slängde en blick på Alanah som också hade gråtit. Hon små log och kom fram till mig.
- Can i have a hug. Frågade jag med en tår rinnandes ner för kinden.
- Of course love. Sa hon och kramade om mig hårt. We are gonna do this together, okay?
- Okay. Sa jag lågt. Hand i hand gick vi till vakterna och blev förda ut ur flygplatsen.
Jag skulle inte få se han tills November, det skulle vara tufft men jag skulle klara det. Jag skulle göra det för min ängel.

TADDDAAAAA! En efterlängtad del, hur ska det här gå nu då? :P Hoppas ni gillade delen och sorry för att den kom lite sen. Glöm inte ställa din fråga på frågestunden. Och nu KOMMENTERA! :) x
EDIT: Geez såg att det var lite över drivet mycket stav fel och dom kommer inte hem i Oktober utan Novemeber, har ändrat det nu.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag fällde faktiskt en liten tår

2012-05-13 @ 21:36:51
URL: http://doskusiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0