Del 14- In love with an Angel ♥

Tidigare:
- Zayn i wanna dance sa hon mitt från ingenstans.
- Hahah, what? frågade jag.
- C'mon i wanna dance sa hon och tog tag i min hand och ställde sig i "tango position". Jag skrattade åt henne och började hoppa runt. Jag lyfte upp henne i mina armar och snurrade runt. Jag satte ner henne igen och drog in henne i en perfekt kyss. Vi avslutade kyssen och fortsatte dansa tills vi hörde någon säga.
- What the heck are you doing?
Vi vände oss om och såg Niall, Alanah och Louis stå där och glo på oss. Alla hade parplyn medans vi stod där helt genom blöta.
- Uhhhmmmm sa Annabelle och kollade på på mig.
- Ehhhh....We're dancing what the hell does it look like?! svarade jag på deras fråga.
- Yeeaah....dancing! förtydligade Annabelle. Vi var tysta ett tag innan alla bröt ut i skratt.
- Only you two, i swear only you two! Fick Niall fram mellan skratt attackerna. När vi alla hade lugnat ner oss så sa Louis:
- We're gonna go to my and Harry's flat and eat pizza and just chill, wanna join? Jag kollade på Annabelle som log sen så kollade jag på dom andra.
- Yeah, sure! Vi började gå mot porten när vi var halv vägs dit så frågade Alanah.
- Seriously, why were you out in the rain? Både jag och Annabelle började skratta.
- We were bored so we decided to go out, svarade Annabelle och kollade på mig med ett flin. Jag la min arm runt henne och pussade henne på kinden.
- You're crazy! skrattade hon.
När vi var framme vid porten sprang jag och Annabelle upp till mig och bytte om medans dom andra gick till Louis och Harrys lägenhet. Jag tog tag i Annabelles hand och gick in i lägenheten. Vi bytte snabbt om till torra kläder och gick över till Louis och Harry.

Vi öppnade dörren och gick in jag hörde röster från köket och smög dit. Nu ska jag göra en stor entré tänkte jag.
- WUT'S UP NIGGAS, ANNABELLE'S IN DA HOUSE!! skrek jag och alla kollade chockat på mig medans Zayn som stod bakom mig låg på golvet och skrattade. Kort efter började alla andra också skratta. Niall kom fram och rufsade mig i håret.
- You crazy girl! skrattade han och kramade om han. Jag hälsade även på dom andra.
- So who got a hangover when they woke up? frågade Liam med ett hånflin. Han drack ju inte på grund av att han bara hade en njure så han passade på att reta oss andra.
- "Who got a hangover from last night" sa Harry tillgjort. Liam slog till han på huvudet och skrattade åt han.
Tumblr_luscpfqvrp1qb8a3ro1_500_large
- So who want's pizza, sa Louis som hade varit och hämtat pizzorna från pizzabudet som "plingat" på dörren.
- OMG LOOUUEEHH I WANT! skrek Niall och hoppade på Louis som höll i pizzorna. Jag kunde inte sluta skratta åt han. Han såg ut som ett litet barn på julaftons morgon. Vi satte oss alla runt bordet och började äta.
- Ohh gooood, this pizza is good!! utbrast Niall.
- You're such a fatass, Nialler! sa jag och han gav mig en ondblick. Jag flinade åt han och fortsatte äta på min pizza. Efter mycket skratt och prat hade vi ätit klart och gick in till vardagsrummet.
- So what should we do now? frågade jag och satte mig i Zayns knä. Han la sina armar runt min midja och pussade mig på bakhuvudet.
- I know, let's play truth or dare! utbrast Alanah. Alla höll med så vi satte oss i en cirkel på golvet. Harry sprang in till köket och hämtade en pet-flaska. När han kom tillbaka satte han sig mellan Niall och Liam och la flaskan i mitten.
- Who wants to spin the bottle? frågade han och kollade på oss andra.
- I want to! sa jag och sträckte mig efter flaskan. Jag snurrade den och satte mig igen. Vi alla synade flaskan medans den snurrade. Efter den snurrat några varv stannade den på Niall. Allas blickar flyttades från flaskan till Niall som såg lite besvärad ut.
- Okay Niall, truth or dare? frågade jag.
- Ehhhh...dare.
- Okay, i dare you to....kiss Alanah in 20 seconds, sa jag och hånflinade. Alanah så chockat på Niall, medans Niall kollade surt på mig.
- C'mon Nialler, sa Liam och vickade med ögonbryna.
- Ehh...okay...right, harklade han sig och flyttade sig närmare Alanah.


"Så typiskt Annabelle, det här ska hon få sota för!" tänkte jag. Jag kollade på Alanah som såg förvånads värt lugn. Hon log mot mig och jag log tillbaka. Jag kände hur jag blev lite röd i ansiktet.
- 1...2...3! utbrast Zayn. Jag lutade mig fram och mötte Alanahs mjuka läppar. Jag kommer ihåg när vi kysstes på klubben, lika magiskt. Jag sket i att killarna och Annabelle busvisslade och skrattade. Jag kunde inte låta bli att le lite under kyssen.
Art-couple-cute-hipster-kiss-favim.com-417572_large
- 17,18,19 and..........20! ropade Louis. Vi avslutade kyssen och jag log mot Alanah. Hon höll två av sina fingrar på läpparna och sen såg hon på mig och log generat. Dom andra "aww:de" nu istället för att busvissla.
- Okay love birds, let's go on, sa Harry. Eftersom flaskan hade hamnat på mig så var det min tur att snurra flaskan. Jag snurrade den och den hamnade på Harry. Jag flinad åt han och frågade:
- Truth or dare?
- uhmm...dare!
- I dare you to drinka an egg!
- Ohhh yeeahhh!! skrattade Zayn och high-five-a mig.
- You evil little bastard, sa Harry surt och reste sig upp för att gå in till köket. Alla följde med, ingen ville missa det här. När vi kom in i köket höll Harry på att rota i kylskåpet, han letade säkert efter ett ägg. NÄr han hittade ett tog han ut ett glas och kläckte ägget i hlaset. Han satte sig på en stol runt bordet med glaset framför han. Vi andra hade samlat oss runt han och väntade på att han skulle dricka det.

Jag svalde djupt och såg på glaset. "Okej, Hary. Drick nu!....GAAASSH!" Jag slängde en blick på gänget som väntade på att jag skulle dricka det.
- Guys do i have to!? frågade jag i hopp om att dom skulle säga nej.
- YES!! utbrast alla samtidigt.
- Oh man... Jag lyfte upp glaset och höll den vid min mun. Jag blundade och tog ännu ett djupt andetag. Jag hällde fort i mig ägget och försökte svälja det. "UGHHH!!!" Alla kollade på mig med stora ögon och skrattade. Jag stormade upp ur stolen så den ramlade, och mot diskhon. Jag spottade ut ägget och sköljde munnen. Jag vände mig om till dom andra och såg hur Annabelle,Zayn och Niall rullade på golvet och skrattade. Alanah höll händerna runt magen och kippade efter luft. Louis och Liam sprang runt som idioter, och skrattade. Jag slängde en sur blick på dom och fyllde ett glas med kallt vatten och drack upp det. När alla hade lugnat ner sig fortsatte vi köra.

NÅGRA TIMMAR SENARE

Tiden hade flugit iväg och var nu rätt så mycket. Alla hade somnat på soffan och golvet. Jag tog fram min iPhone och kollade hur mycket klockan var. 01:23pm visade den. Jag kom på att jag skulle jobba imorgon så jag reste mig upp och gick fram till Zayn som hade somnat på golvet med Harry brevid han. Jag skakade han lätt så han skulle vakna men han reagerade inte. Jag skakade på han igen och viskade hans namn så dom andra inte skulle vakna, men han vaknade inte. Jag började bli irriterand, Jag skakade honom hårt och skrek:
- WAKE UP FATASS! Han reste sig fort och kollade surt på mig och reste sig upp. Jag var förvånad av att dom andra inte hade vaknat av att jag skrek på Zayn. Vi gick mot ytterdörren för att ta på oss våra skor. När vi hade tagit på oss och gått ut, började vi gå mot Zayns lägenhet. Zayn tog tag i min hand och vi flätade i hopp våra fingrar.
- I have to work tomorrow Zayn, sa jag lågt.
- Nooo, lipade han. Jag skrattade lågt åt han och pussade han på kinden.
- You can come over to me tomorrow, and sleep there if you want, sa jag.
- I'd love too, sa han och kysste mig. När vi kom fram till dörren låste Zayn upp och vi gick båda in till Zayns rum. När vi väl låg i sängen kände jag hur trött jag verkligen var.
- Good night babe, sa Zayn lågt och höll sin arm runt min midja.
- Goog night, sa jag och somnade kort där efter.

Lång del, huuh? ;) Nu vill jag att ni kommenterar det är inte lika kul att skriva om jag inte får feedback! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH WHAT'S UP NIGGAS'! Haha så jävla bra!

Klart vi kan göra länk byte. Jag länkar dig nu på direkten i menyn!:)

2012-05-05 @ 22:14:20
Postat av: Julia.

/// de va jag som skrev förra kommentaren!:)xx

2012-05-05 @ 22:15:03
URL: http://odirectionnovell.blogg.se/
Postat av: Emma

jag älskar din novell (:

2012-05-05 @ 23:10:11
Postat av: Lovisa

Guuud din novell är så bra!

2012-05-07 @ 23:13:38
URL: http://doskusiner.blogg.se/
Postat av: Felicia

sjukt grym novell ;D

2012-05-08 @ 19:52:28
URL: http://feliciafelicia.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: Okej :D

2012-05-09 @ 13:50:09
URL: http://feliciafelicia.blogg.se/
Postat av: Embla, Izabella & Olivia.

Kapitel 2 är uppe, läs gärna och släng in en liten kommentar om vad du tycker :).



Kram /EIO

2012-05-09 @ 17:50:33
URL: http://eionovels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0