Del 13- In love with an Angel ♥

Tidigare:
- I'm watching a interveiw of my beautiful boyfriend sa jag och Zayn satte sig ner brevid mig.
- Ohh really, what did he say? sa han och pussade mig på kinden.
- He said that he love me sa jag och såg djup in i han vackra bruna ögon.
- That boy is really happy to call you his girlfriend.
- And i'm happy to call you, my boyfriend sa jag och kysste han passionerat.


Zayn och jag bestämde oss för att kolla på A Walk To Remember. Vi tog fram snacks och dricka. Zayn satte på filmen och sen kom han och satte sig brevid mig med armen över mig. Jag lutade mig mot hans bröst och filmen började.
378492_206631759413202_181173021959076_456512_281917695_n_large
När filmen var slut kände jag mig rastlös. Jag ville gå ut men det spöregnade. Jag låg i soffan med fötterna uppe i luften. Zayn skrattade åt mig och sa:
- What are you doing silly?
- Ughh, nothing, Zayni'm bored!! I wanna go out, lipade jag.
- Hahah, okay let's go out then. Jag kollade på han som att han var sjuk i huvudet.
- Zayn...babe... i don't know if you have notice it, but it's raing ALOT outside....?
- Yeah so what?.... are you afraid to get wet?... you coward... sa han och höjde ena ögonbrynet. Jag reste mig upp och gick närmare han.
- You didn't just say that, ohh come on lover boy, first one around the house and back wins sa jag kaxigt.
- I'm so on sa han lika kaxigt, be ready to get own.
- Oh you wish sa jag och började springa mot hallen och tog på mig mina skor.


Hon hade snabbt sprungit ut till hallen och jag hörde hur ytterdörren öppnades och sen stängdes med en smäll. Jag sprang for och tog på mig mina skor och snabbt som att sprang jag ner för trappan. När jag kom ut hade hon readn börjat springa, Man that girl is fast, tänkte jag och sprang efter henne. Jag var nu några meter bakom henne.
- I'm gonna get you!! ropade jag.
- Never! skrek hon och sprang till vår stora baksida. Hennes fläta hade gått upp så hennes blöta hår virvlade omkring i luften när hon sprang, och hennes klingande skratt ekade i det tysta området. Jag torkade snabbt bort några droppar från ögonen som spran efter henne. När jag kom till baksidan såg henne inte. Regnet öste ner.
- I'm gonna get you, Annabelle! ropade jag och flinade. Jag såg mig omkring och gick runt en bit. Tills jag känner att någon hoppar på min rygg.
- GOCHA!! skrek Annabelle och skrattade. Även jag skrattade. Hon var kvar på min rygg och jag började springa runt i cirklar med henne medans regnet piskade på oss. Efter mycket skratt och rop satte jag ner henne igen och svängde lite med det bllöta håret.
Love,zac,efron,couples,light,rain,joy-8cbcc7ecb2670a428b053f3264c0911d_h_large
- Zayn i wanna dance sa hon mitt från ingenstans.
- Hahah, what? frågade jag.
- C'mon i wanna dance sa hon och tog tag i min hand och ställde sig i "tango position". Jag skrattade åt henne och började hoppa runt. Jag lyfte upp henne i mina armar och snurrade runt. Jag satte ner henne igen och drog in henne i en perfekt kyss. Vi avslutade kyssen och fortsatte dansa tills vi hörde någon säga.
- What the heck are you doing?

WHUUUT DEL 13? OHH MY GAWWD!! LOL :P Här får ni en till del båda var korta och inte så händelserika så ni får två idag! Det kankse kommer upp en till del. vem vet? ;) KOMENTERA!! xx

Kommentarer
Postat av: Julia

Ahw! Alla vill nog ha ett sånt förhållande! Så gulligt! Skit bra kapitel :) x

2012-05-05 @ 08:33:28
URL: http://odirectionnovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0