Del 12- In love with an Angel ♥

Tidigare:
Det va riktigt sent nu så vi bestämde oss för att gå och lägga oss. Vi sa hej då till dom andra och när jag skulle krama Niall och säga god natt viskade han i mitt öra.
- Heyy, don't run away next time i was relly worried, and thanks for in inviting Alanah, We're almost together now. Jag han inte säga något innan han hade gått. Han vände sig om och blinkade och la sin arm över Alanah som logmot honom. Jag log åt dom och vände mig om där jag mötte Zayn's vackra ansikte.
- I'm tired off all drama, i want to sleep sa jag och ökade mina steg mot Zayns rum. Jag hörde han skrocka lågt bakom mig.
Vi hade gjort oss klara för natten och llåg nu i sängen. Jag kände redan nu att jag skulle få värsta huvudvärken imrogon. Men det sket jag i. Nu var det bara jag och Zayn, det kunde inte någon förstöra.
- I love you, Zayn.
- I love you too, babe sa han och pussade mig på pannan. Efter det somnade vi båda snabbt.


Jag vaknade nästa morgon med ett bultande huvud. Jag hade fått en rejäl baksmälla. Jag såg på Zayn som låg liggandes brevid mig. Han var bara för underbar, tänkte jag. Jag reste mig upp, kankse lite för snabbt. Jag kände mig lite yr så jag satte mig ner i sängen. Jävla baksmälla... Jag reste mig ennu en gång men den här gången kännde jag någon ta tag i min hand och drog ner mig i sängen igen.
- Don't go babe, sa en trött Zayn som fortfarande hade slutna ögon
- I'm just gonna get a glas water, i'll be right back, sa jag och kysste Zayn på kinden.
- Okay...but hurry. Jag reste mig upp med ett flin på läpparna och gick i riktning mot köket. Jag öppnade ett skåp och tog ut ett glas. Jag fyllde det snabbt med vatten och drack snabbt upp det. Jag återvände till Zayn som låg på mage och sov. Jag kröp fram till honom och pussade han på kinden och sa:
- I wanna cuddle
Tumblr_llolfbeefg1qax5l2o1_500_large
Han log lite och drog in mig i hans famn. Jag låg med ryggen mot hann och han höll sina armar runt mig. Jag började tänka på klubben vi var på igår/inatt. Och hur jag och Zayn börjat bråka men hur vi hade blivit sams igen och han hade sagt att han älskar mig. Värför är han med mig när han kan ha mycket snyggare tjejer än jag? Om jag skulle förlora Zayn vet jag inte vad jag skulle göra. Jag är inget utan han.
- Zayn...
- mhmm... sa han och jag vände mig om så jag låg på hans bröstkorg. Han pussade mig lätt på hjässan.
- Why me?
- What do you mean babe? frågade han lite förvirrat. Jag suckade med ett flin och kollade upp på han.
- Yeah, why did you choose me? You can have girls who are so much more better and prettier than me.
- Because you stole my heart from the first moment i met you. I fell for you, i fell so hard for you. You are the beautifulest girl in this univurse and i love you more than anything. You light up my world like nobody else, that's why i choose you. Or no i didn't choose you. Faith brought us together, we're meant to be togheter. And i'm so damn happy i met you. You are my everything. sa han och jag kunde inte hålla tårarna inne. Han sa verkligen det där till mig. Mig. Jag log som en fån och kollade på han. Han blev lite chockad när han såg några tårar rinna ner för mina kinder. Jag skakade på huvudet och han log det underbar leéndet som gjorde att jag fick fjärilar i magen.
- You really mean that, viskade jag. Han tog sin tumme och torkade bort en tår från min kind.
- Every single word.
- I love you so much, you have made every second of my life special.
- I love you too babe, sa han och kysste mig. Vi låg nu bara där och myste. Det var här jag ville vara, i Zayns famn.
- Babe, sa han.
- Yeah
- Do you want to take a shower and then we can eat and watch a movie and just chill, it's raining so we can't go out.
- Sure, that would be great, sa jag och kysste han. Vi båda reste oss upp ur sängen.
- You can take a shower and i'll make breakfast, you can barrow some of my clothes sa han och jag nickade åt honom. Jag gav honom en snabb kyss och begav mig mot badrummet. Jag gick in i bad rummet och tog fram två handdukar ur ett skåp. Jag klädde av mig t-shirten och underkläderna jag hade på mig och gick in i dushen. Jag lät vattnet rinna ner för min kropp. Jag sköljde ansiktet, jag kunde stå där hur länge som helst. Jag dushade klart och tog ena handuken och virade den runt kroppen och den andra för håret. Jag tog fram en tandborste som Zayn hade köpt åt mig eftersom jag hade sovit där rätt så ofta den senaste tiden. När jag hade borstat klart tänderna gick jag in på Zayns rum och tog fram underkläder som jag hade lämnat kvar hos han. Jag öppnade Zayns garderob och tog fram en tröja och mjukisar. När jag hade klätt på mig borstade jag snabbt igeom håret med Zayns borste och gjorde en fiskbens fläta.
Tumblr_m3i5v8ylmc1qghb5to1_500_large
När jag var klar gick jag ut till han i köket. När han såg mig gå in sprack han upp i ett leénde och gick mot mig och omfamnade mig i en stor kram. Jag skrattade lågt åt han och kysste han.
- You can go and shower now sa jag och tog upp en gurka som han hade lagt upp på ett fat.
- Okay, but first i wanna eat breakfast with my beautiful girlfriend sa han och blinkade med ena ögat.
Jag skrattade och satte mig ner på stolen mitt emot Zayn. Vi började äta när vi va klara plockade vi undan allt.
- I'm just gonna take a quick shower  sa han och började gå mot badrummet.
- Okat baby, svarade jag. Jag gick in i vardagsrummet och praktiskt taget hoppade på soffan. Jag satte på tv:n och började "zappa" (LOL zappa, hehe:P) bland kanalerna. Jag fastnade vid ett program där dom visade en interjuv (?) av killarna som dom gjorde för någon dag sen. Jag log för mig själv när jag såg Zayn. Dom pratade om sitt nya album och svarade på olika frågor. Så klart så kom frågan: Vem är singel? Louis och Liam sa att dom hade flickvän, Harry och Niall sa att de var singlar. Alla vände blickarna mot Zayn. "So Zayn do you have a girlfriend?" frågade interjuvaren. Jag väntade spänt på vad han skulle svara. " Yeah, actually i have a girlfriend, who i love very much"svarade han och log stolt. Alla "aaww:ade" och dom fortsatte med interjuvn. Jag var överlycklig både för att han hade gått ut med att vi var tillsammans och att han hade sagt att han älskar mig i tv.
- What are you watching? avbröt någon mig i mitt tänkade. Jag kollade bort mot från tv:n och såg Zayn stå där och flina åt mig.
- I'm watching a interveiw of my beautiful boyfriend sa jag och Zayn satte sig ner brevid mig.
- Ohh really, what did he say? sa han och pussade mig på kinden.
- He said that he love me sa jag och såg djup in i han vackra bruna ögon.
- That boy is really happy to call you his girlfriend.
- And i'm happy to call you, my boyfriend sa jag och kysste han passionerat.

DEl 12! Tråkigt&Kort , i know! Kommentera för nästa!! :)

Kommentarer
Postat av: Lily

vill du göra länkbyte? :) http://harrystylesnovel.blogg.se

2012-05-04 @ 20:34:31
URL: http://harrystylesnovel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0