Del 30- In love with an Angel ♥

Tidigare:
Jag höll på och ta av mig mina byxor och lägga mig brevid Zayn. Vi hade haft jätte mysigt och kul alla tillsammans. Jag tog av mig blusen jag hade på mig och tog på mig en av Zayns t-shirts. Jag tassade bort till han och kröp ner brevid han i den varma sängen.
- Did you like your gift? Frågade jag och la min hand på hans bara bröst.
- Yes, I loved it. Sa han och pussade mig på hjässan. You?
- It's beautiful, thank you babe. Sa jag och pillade på kedjan som hängde runt min hals, Jag hade fått ett halsband med ett hjärta hängandes där det stod "You and me, forever and always, I love you" och på andra sidan stod det"Zayn + Annabelle" . Jag log åt tanken om att jag verkligen ville vara med han för alltid, He's my one and only.

 
- So how was spending christmas in Bradford with Annabelle? Frågade Louis mig medans jag fick håret fixat av våran stylist Lou. Jag log snett och sa sen:
- It was fun. My family really likes her.  
- That's great. Sa han och nickade. 
- What did you give her ? Frågade Lou. 
- Give what? Frågade jag lite förvirrat men sen så slog det mig. I julklapp. Ohh now I know what you mean. Hon skrattade och tog lite hårvax från en burk. 
- I gave her a necklace.
- Just a necklace? Sa Lou och höjde på ena ögonbrynet. Jag hörde ett litet skratt från Louis i bakrunden och sa:
- No, the man in the shop said that you could engrave something in the heart that hung, so i did. 
- Ohh, that's very romantic of you Mr.Malik. Sa Lou imponerat medan hon knäppte upp den där grejen som man hade när man var hos frisören. Jag log snett och reste mig ur stolen.
- Oii, lads! Sa Niall som kom in i lodgen (?) . 
- Heyy bro! Sa jag och high-fivea' han. Jag satte mig brevid Louis i den svarta soffan. 
- When does the intevriew start? Frågade Niall som satt där jag suttit bara för någon minut sen och fått håret fixat.
- I don't really know. Skrattade jag.
 
Zayn hade en intervju, Alanah jobbade likså Eleanor. Och lilla jag var hemma själv. Jag bestämde mig för att gå ut på en promenad istället för att sitta inne hela dagen. Jag tog på mig ett par svarta byxor, en vit skjorta med svart krage och lite smycken. Jag tog på mig mina Jeffery Campbell och min kappa. Jag tog min väska och gick ut genom dörren. Väl ute ångrade jag mig när jag kände den kalla vinter vinden. Ändrade planer. Starbucks here i come! Med snabba steg gick jag längst gatorna, förbi butikerna och in till det varma cafét. Jag gick till kassan och köpte en kaffe + muffin. Jag blickade ut över cafét och såg att det fanns en ledig plats lite längre in. Jag styrde mina steg mot bordet och satte mig ner. Jag tog upp min iPhone och skickade ett sms till Zayn. " Hi babe, when are you done with your interview? I'm sitting here forever alone in Starbucks :'( x Love you!"  Jag la ner mobilen och tog en klunk ur det varma kaffet. Mobilen som låg på bordet började vibrera. Jag tog upp den och såg att Zayn ringde. Ett klick på "Answer" och jag hörde hans röst.
- Hey! 
- Hi babe! Sa jag och log för mig själv.
- I'm actually on my way home, meet me outside Nandos so we can eat , I'm starving! Sa han och jag skrattade åt han.
- Okay then, I'm on my way. 
- Great, bye love.
- bye Zayn. Sa jag och la på. Jag reste mig upp och tog väskan. Jag gick ut ur cafét och lämnade min halv ätna muffin och kaffe bakom mig. 
 
Väl utan för Nandos stod Zayn där och pillade med hans mobil. Han lyfte på huvudet och mötte min blick innan han sprack upp i ett leende. Jag gick med snabba steg den sista biten och kramade om han hårt. 
- Hi there. Sa jag och la en lätt puss på hans läppar.
- Hey. Sa han och tog tag i min hand innan vi gick in i resturangen. 
 
5 MÅNADER SENARE, APRIL.
 

Det var vår nu och jag och Zayn hade varit tillsammans i snart ett år.  Och jag älskade han mer för varje dag som gick.  Han var helt enkelt underbar. Vi gick hand i hand genom en prak som jag inte visste namnet på. 
- I love you Zayn. Sa jag och log åt han.
- I love you to. Sa han och lutade sig fram och kysste mig. 
- Annabelle is that you? 

Så där ja! Det var ett tag sen, jag har skit dåligt samvete för det. Jag ska försöka skriva flera delar så jag har ett litet "lager" så att detta inte händer igen. Jag har ingen aning när nästa del kommer ut men så fort jag skrivit några delar till. Håll ut babes! Och ett STORT tack till alla er som läser och kommenterar! 
Ni får ett bildlöst för att jag orkar inte leta efter bilder:)
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0