Del 32- In love with an Angel ♥

Tidigare:
- Zayn, are you jelous? Frågade jag med ett flin på läpparna. 
- No. Svarade han och tog ett bloss från hans cigarrett.
- Yes, you are! haha! oh my god! Skrattade jag. Han svarade inte utan tog ett sissta bloss från sin cigarret och fimpade den. 
- Aww Zaynie, is jelous! Babe, you don't have to be jelous, you're the only one for me. Log jag och tog hans hand.  Han log snett mot marken och drog sen in mig i en kram. 
- Sorry babe. Viskade han i mitt öra. Jag log bara och kysste han. 
 
JUNI.
 
Jag var på väg från jobbet när jag kände en enorm värk i huvudet. Jag grimaserade åt smärtan och la händerna på huvud som en reflex. Det hade aldrig händ men tur vara det inte länge. Jag fortsatte gå med händelsen i tankarna men försökte tänka på något annat. 
 
- Zayn? Ropade jag när jag klev in genom dörren.
- I'm in the kitchen babe! Jag tog av mig skorna och började gå mot köket. När jag väl var framme möttes jag av en doft som jag mycket väl kände igen.
- OHHH MY GOD ZAYN, HAVE YOU COOKED HOT WINGS?!? Skrek jag och hoppade på honom.
- Yeah, just for you. Skrattade han. Vi låg på golvet med mig på han medans jag kysste han över hela hans ansikte.
- Hey, get off me now, you're heavy dude! Sa han och rullade bort mig.
- Geez, thanks for that. Sa jag och låsades vara sur. Jag såg på han men kunde inte låta bli att skratta. Hans leende var en av mina svagheter.
 
När jag reste mig upp kände jag åter igen samma smärta i huvudet som när jag var på väg hem. Jag skrek till av smärtan och gnuggade med båda händerna i tiningen. 
- Annie! What's wrong?! Sa Zayn oroligt medan han höll om mig. Efter några sekunder var smärtan borta. Jag reste mig upp från golvet där jag hade satt mig med Zayns armar om mig. 
- What happend? Frågade Zayn oroligt.
- Nothing. I don't know. Nothing, I'm fine. Sa jag och tog ett glas från skåpet och hällde i vatten.
- That wasn't nothing Annabelle, You screamd. Do you want me to drive you to the hospital? 
- No, Zayn. No, I'm fine. For sure. Don't worry. Han såg på mig med oro i ögonen.
- Okay, love. Sa han och kramade om mig. Jag började undra vad det här kunde va? Det var andra gången idag och det var inte direkt en härlig känsla. 
- Let's eat now. Sa Zayn. Jag nickade och började duka fram. 
 
Efter vi hade ätit klart satte vi oss framför tv:n. Jag låg med huvudet på Zayns bröstkorg medans ett gammalt avsnitt av Vänner. 
Zayn?
- Yeah love?
- Wanna go out for a walk? Han nickade och vi gick ut i hallen. 
Jag kunde inte sluta tänka på vad som hade hänt tidigare idag med Annabelle. Det hade aldrig hänt innan, så varför nu? Och vad var det som hände igentligen? Alla möjliga frågor for i runt i mitt huvud. Tänk om det händer igen? Vad gör jag då? Jag höll hårt om Annabelles hand medans vi gick förbi en lekplats i en park. Helt plötsligt känner jag hur Annabelle drar med mig någonstans. 
- Come on I wanna swing. Sa hon glatt. Hon släppte min hand och småsprang till en gunga. Hon satte sig och började gunga långsamt. Jag satte mig också på en gunga. 
- Babe can you swing me? 
- Sure. Sa jag och ställde mig bakom hennes gunga. Hold on. Sa jag och började gunga henne. Ju mer jag gungade henne kom hon högre upp i luften. Hennes långa bruna hår virvlade i vinden medans man hörde hennes klingande skratt. Hon var så vacker och hennes skratt var som musik för mina öron. 
- Babe! You know what? The air taste so much better up here! Ropade hon. 
- The air taste, what? It taste the same! Sa jag och satte mig på gungan brevid. You're weird, just so you know.
- Oh shut up! It's much fresher up here, come on get on that swing and se for your self. 
- I'm already on it. Sa jag för att retas med henne.
- "I'm already on it" härmade hon mig fast lite mer överdrivet. Jag började gunga och hon hade faktiskt rätt. Luften var mycket friskare ju längre upp man kom. Jag hörde Annabelle börja sjunga på en bekant låt.
 
- There's a firefly loose tonight, better catch it before it burn this place down. Sjöng hon. Efter det sjöng båda.
- And I lie, if I don't feel so right, but the world looks better through your eyes. Skrek vi nästan. Man kunde säkert höra vårat skratt över hela parken. Det kändes som det iallafall. Men det sket vi i.

Alright, nu händer det grejer, bara att ni inte fattar vad jag menar ! :P.......eller gör ni...? aja whatever, kort del men nästa del kommer bli smaskig, haha smaskig :P Nej men, seriöst HOPPAS NI GILLART' :) xx
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Heej, du sluta inte att skriva!! Plzz jag älskar din novell kollar den ofta ;) bara sluta inte skriva för du e jättebra :) xx

2012-08-05 @ 21:46:46
URL: http://helenasnovels.blogg.se
Postat av: Emma

Åhhh, smaskigt! Hahahah, men vad spännande! Jättekul att du skriver igen! :)<333

2012-09-05 @ 17:22:00
Postat av: Irma

Sluta ALDRIG skriva bästa novellen EVER love it

2012-09-18 @ 20:40:22
URL: http://irmafelicia.blogg.se
Postat av: tove

Braigt :D :D :D MERA :D

2012-11-17 @ 11:00:00
URL: http://www.onedirectionstories.webblogg.se
Postat av: Christine

Hejhopp! Har nyligen startat en helt ny novell, tänkte att du kanske är intresserad? Kika gärna in, jag skulle bli jätteglad :)

Kram! xx

2012-11-27 @ 21:17:30
URL: http://whenimtaken.blogg.se
Postat av: BELLA

MEEER!!! Den här novellen är så grymt bra och jag ööööönskar att du börjar skriva igen! Kram Bella

2012-12-10 @ 16:48:21
URL: http://happyornot.blogg.se
Postat av: A&A

Hej! Tänkte bara kolla om du har lust att kolla in på våran blogg med fanfictions, läsa de och lämna en kommentar om vad du tycker! Och om du gillar dem, stanna kvar såklart :) Would totally make our day, thankyou! Grym blogg, keep up the good work girl! Lots of love. (Ficsgirls.blogg.se)

2013-01-17 @ 08:21:24
URL: http://ficsgirls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0