Del 4- In love with an Angel ♥

Tidigare:
Efter ett tag kände jag något blött på min rygg innan jag visste ordet av det hade Zayn lyft upp mig på hans axel och börjat gå ner mot vattnet.
- OMG ZAYN, YOU BETTER PUT ME DOWN OR I'LL KILL YOU! DO YOU HERE ME! ZAYN PUT ME DOWN! skrek jag och sprattlade med både armar och ben. Han bara skrattade och fortsatte ner. Han hade gått i vattnet nu så att det nådde upp till hans midja.
- ZAYN I'M GONNA KILL YOU IF YOU THROW ME IN THE WHATER! skrek jag men han brydde sig inte. Jag hörde hur killarna skrattade i bakrunden. Efter bara 2 sekunder kände jag hur jag for i det iskalla vattnet och alla ljud försvann.


Jag kom fort upp ur vattnet och kollade surt bort på Zayn som stod och skrattade med killarna. Jag kunde själv inte låta bli att skratta åt min reaktion.
- You should seen your face, it was priceless fick Zayn fram mellan skratt attackerna.
- Ohh you say, well your face is funny too sa jag och hoppade på hon och dränkte han. Nu skrattade alla åt Zayn.
- Okay, now we're even sa han och höll upp händerna i luften. Han tog tag i min hand och drog mig till det lite djupare. Vi hade gått en bit ut nu tillräckligt långt att jag inte kunde gå mer, Zayn var ju längre mig så jag kunde fortfarande gå utan att vattnet över huvudet. Han bärde upp mig och satte mig på hans höfter. Jag satte mina armar runt hans nacke då började han snurra runt. Vi började båda skratta efter ett tag slutade Zayn att skratta och blev lite allvarlig.
- Go out with me sa han och kollade mig i ögonen med ett snett leénde. Jag blev lite förvånad, vad skulle jag svara. Jag hade inte tänkt på att Zayn va känd. Den Zayn jag har lärt känna är en underbar person. Alla deras fans skulle nog vilja vara mig just nu. Tänk om det kommer ut bilder, då kommer jag få jätte mycket hat. Det orkar jag verkligen inte med. Jag har fått tillräckligt med skit i mitt liv.
- I don't know Zayn sa jag och kollade bort från han. Jag såg att hans leénde försvann.
- Why not? frågade han besviket.
- Because...sa jag och kollade ut mot havet från där vi stod.
- Because...? fortsatte han.
- Because i'm gonna get hate and i'm tired off getting shit thrown at me. sa jag med en klump i halsen.
- No you won't, I'm gonna stand by your side, i'm gonna protect you. No one is gonna hurt you, i promise! sa han bestämt. Jag log lite åt det han just hade sakt. Han kommer skydda mig och inte låta någon skada mig.
- aww Really?, would you do that to me? frågade jag och nu log jag riktigt stort.
- Yeees of course, listen Annabelle i really like, and the fans have nothing to do with my private life.  sa han allvarligt. Jag tänkte en stund och bestämde mig till slut att ge honom en chans.
- Okay i'll go out with you, but only if you're there to protect me from the hate.
- YEAASS OF COURSE! hojtade han och kramade mig.
- Haha take it easy there lover boy sa jag och vi började röra oss uppått mot stranden. Efter en lång dag på stranden med massor av skratt och bus åkte vi hem.
418205_233547036742039_111633535600057_459396_229845544_n_large
Jag hade fått skjus hem av Zayn från stranden. När jag kom hem hoppade jag direkt in i dushen. Jag lät vattnet rinna ner för min kropp. Det var skönt att få ta en dush. Att få lite tid för sig själv, att få tänka. Det hade jag inget emot. När jag var klar gick jag ut. Jag tog på mig ett par svarta spets trosor och en svart BH, eftersom jag inte skulle någonstans så tog jag på mig min rosa One Piece. Jag borstade snabbt igenom håret med min borste och gick ut till köket. Jag kände att hungern började smyga fram så jag bestämde mig för att fixa något att äta. Jag tog fram en fryst pan pizza ur frysen och la in den i mikron. Efter att jag fixat käk gick jag in i vardagsrummet och satte på en film. Det fick bli Harry Potter. Jag har alltid älskat Harry Potter. Jag har sätt alla filmer och läst alla böcker. Jag hade sätt dom så många gånger att jag kunde replikerna. Jag började känna hur ögonlocken blev tyngre och tyngre. Det sissta jag tänkte på var Zayn's leénde framför mig. Sen så somnade jag djupt med ett leénde på läpparna.
Tumblr_m2hf9rvxrq1rtkygqo1_500_large

Ussh!! Det har var ett riktigt dåligt kapitel, ett så kallat mellenkapitel :( Förlåt för det, men imorgon kommer ett bättre, promise! Får lite dåligt samvete nu, väntar man på något gått väntar man aldrig för länge, right? :).....säger man så? KOMMENTERA! :)
//Hajrija xx

Kommentarer
Postat av: Julia

Jätte jätte bra ju!! Undrar vad som händer på dejten! :)xx

2012-04-15 @ 19:24:55
URL: http://odirectionnovell.blogg.se/
Postat av: Elin

själv tycker jag kapitlet va gulligt och bra ;)xx

2012-04-15 @ 20:33:55
Postat av: Lydia

jätte bra och gulligt kapitel! :D

Började nyss läsa och tyckte det var jätte bra!

kika gärna in på min novellblogg om one direction!:)

Postat av: Nystartad novell om Zayn :)

Skitbra ! :)

2012-04-16 @ 18:00:33
URL: http://onedmoment.blogg.se/
Postat av: Angelica

Love it(:

2012-04-16 @ 19:08:41
Postat av: emma

Jag gillart! :)

2012-04-16 @ 19:21:24
Postat av: Älskar din novell!!!

Älskar novellen ! Äntligen någon som har Zayn som loverboy!

meeer mer mer! Och näää denna kap var grym!!!!!!:)

2012-04-16 @ 19:40:49
URL: http://dafinaz.blogg.se/
Postat av: Marina

Yeahbuddy vad bra! Fortsätt som du gör, för det är verkligen bra :)

2012-04-16 @ 21:30:43
Postat av: Dafina

Vasas bra del!!, är en ny läsare och ryker att denna novellen låter spännande!! Försett skriv du värkar vara född till det! Följ mig gärna på bloglovin! PUSS

2012-04-17 @ 15:30:28
URL: http://dafinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0