Del 3- In love with an Angel ♥

Tidigare:
- Annabelle...sa han när vi låg i sängen.
- Yeah Zayn sa jag
- Is it wierd if you fall in love with a person you just met? frågade han.
- Well....no if you like someone you like someone right?
- good cause i think i'm in love with you. sa han Jag kände hur glädjen spred sig i kroppen och hur jag sprack upp i ett leénde. Jag reste mig upp och kollade på han och log, nu log han också som en fån.
- Can i kiss you? frågade han. Jag han inte tänka försens jag kände hans mjuka läppar mot mina. Jag besvarade hans kyss, och kände hur han log under kyssen.



Jag och Annabelle låg i sängen och pratade om allt mellan himmel och jord. Jag gillade verkligen henne, även fast jag bara kännt henne några timmar så har jag faktiskt fått känslor för henne. Hon var hur vacker som helst med hennes mörkbruna långa hår, isblåa ögon, smala kropp och hennes mjuka läppar. Men hon var inte bara vacker hon var även smart, rolig, en underbar person om man samman fattar allt.
- What are you thinking about? frågade hon mig mitt i mitt tänkande.
- I'm thinking of you. sa jag. Jag såg hur hon sprack upp i ett leénde. Jag tog tag i henne runt hennes midja och föste henne närmare mig. Hon låg nu med sitt huvud på mitt bröst, och händerna runt mig. Hon höll på att pilla på min mage med  sitt finger. Efter ett tag kände jag att hennes andetag blev tyngre och märkte att hon hade somnat. Även jag somnade kort efter.
~Nästa dag- morgonen~

Jag vaknade nästa morgon av en underbar doft. Jag satte mig upp i sängen och såg att Annabelle inte låg kvar. Med snabba steg upp från sängen tog jag på mig ett par shorts och gick ut i köket där jag såg Annabelle stå och steka pannkakor.
- Good morningen sleepyhead. sa hon och log mot mig.
- Good morning to you too sa jag och slingrade mina armar runt hennes midja. Hon vände sig om och la sina händer runt min nacke. Hon kollade mig i ögonen.
- I've made pancakes, if your hungry sa hon med en mjuk röst.
- Oh i love pancakes sa jag och drog in henne i min famn.
- C'mon lets eat now! sa hon och släppte mig. Vi plockade fram grejerna vi skulle använda och började äta.
- So, what do you wanna do today? frågade jag henne.
- I know! utbrast hon. We can go to the beach, the weather is great today. sa hon och log.
- Sure, is it okay if the boys come. frågade jag
- Of course! sa hon. Vi åt klart och plockade bort grejerna.
- Zayn i need to go to my place and get my stuff. ropade hon från badrummet.
- Okay, i'll drive you ropade jag tillbaka. Jag tog fram mobilen och messade Louis " Hey bro, me and Annabelle are going to the beach, wanna join? :)" Jag fick snabbt ett svar " Hey, sure! when should we meet? :)" " We meet in an hour at the beach, Annabelle wants to go home and get her stuff, so we meet there. :)" svarade jag. " Ohh i see, Zayn had company last night ;)" jag läste SMS:et och skrev "Yeah i had and don't you dare to scare her away you nut :P"  "Ha-Ha very funny! " fick jag till svar och där slutade vår konversation. Jag gick in i badrummet där Annabelle stod och borstade tänderna. Jag log mot hennes och började själv borsta tänderna. Vi gjorde oss klara för att åka och gick ut genom dörren och jag låste efter oss. Jag tog tag i Annabelles hand och flätade ihop våra fingrar, hon kollade upp och log det vackraste leénddet jag någonsin sett.
- You have the prettiest smile i've ever seen sa jag. Hon rodnade och kollade ner i marken.
-Oh you're just so cute when you blush sa jag och la min arm om henne och pussade henne på kinden.
- well...thank you sa hon lite blygt. Jag bara log och vi fortsatte gå mot bilden.  NÄr vi kom fram satte vi oss och började åka mot Annabelle's lägenhet.
Tumblr_lp88hsjpzo1qztsrto1_500_large


Zayn hade messat och frågat om jag och killarna ville hänga med till stranden med han och Annabelle. Jag hade ju såklart sagt ja. Jag gick ut till vardagsrummet där killarna satt och körde Fifa12.
- Listen up ladies, pack your bags we're going to the beach with Zayn and Annabelle! små skrek jag så jag skulle få deras uppmärksamhet.
- When? frågade Harry.
- In an hour so hurry up ! sa jag och daskade till honom på rumpan och flinade.
- Heyy!! sa han med ett flin. Vi packade våra grejer och gick mot bilden. Harry och jag satt framme medans Niall och Liam satte sig i baksätet. Efter 15 minuter va vi framme vid stranden. När vi gick ut ur bilden såg vi att Annabelle stod lutad mot Zayn's bil och höll sina armar runt Zayn's nacke och han höll sina armar run hennes midja. Typiskt Zayn tänkte jag och flina.
- Hello there love birds! retades jag. Alla skrattade utom Annabelle, hon blev lite röd och kollade ner i marken.


Jag och Zayn hade vart hemma hos mig och hämtat mina grejer. Vi stod nu och väntade på att killarna skulle komma. Jag stod lutad mot Zayn's bil med mina armar runt Zayn's nacke och han med sina runt min midja.
- Have i said that you have beautiful eye's? sa han och jag kunde inte bli att le.
- Have i said that you are beautiful? frågade jag honom. Han skrockade lågt och tänkte precis böja sig fram och kyysa mig när vi blev avbrutna.
- Hello there love birds! Det var Louis. Alla skrattade även Zayn men jag tyckte mest det var pinsamt.
- Vas happenin' boys! hojtade Zayn med en till gjord röst. Vi hälsade och började leta efter en plats. Vi kom hittade en plats lite längreifrån alla andra. Det var en lite mer privat del. Vi la ut våra handukar där vi skulle sitta och började klä av oss till våra badkläder. När jag tog av mig mitt linne och shorts kände jag killarnas blickar.
- Stop staring at me you pervers! flinade jag och alla killar blev röda i ansiktet. Sen bröt alla ut i skratt.
6849014701_d70941a6ba_z_large
Alla började springa mot vattnet förutom jag och Niall.
- Why don't you go with them? frågade jag lite nyfiket.
- Cause i'm starving sa han och började ta ut en macka ur hans väska.
- HAHAH omg Niall, fatass! sa jag och skrattade.
- ayee don't be mean is not my fault i'm hungry all the time! försvarade han sig själv. What about you?
- I don't like wather, i rather stay here in the sun. sa jag och kollade på han medans han började äta på sin macka.
- Oh i see, so you and Zayn ha? sa han med ett flin på läpparna.
- Yeah i think so, I mean i really like him even though we just known each other for like one day sa jag och han nickade.
- Yeah, He likes you i can see that, he always smiles when you're around him. sa han och kollade ut över havet där dom andra höll på att skrika och skvätta vatten på varandra. Jag kände glädjen sprida sig i kroppen och hur jag sprack upp i ett leénde.
- Really? sa jag och kollade på han.
- Yeah of course! sa han. Efter det la jag mig på magen och kände solen bränna på min rygg. Efter ett tag kände jag något blött på min rygg innan jag visste ordet av det hade Zayn lyft upp mig på hans axel och börjat gå ner mot vattnet.
- OMG ZAYN, YOU BETTER PUT ME DOWN OR I'LL KILL YOU! DO YOU HERE ME! ZAYN PUT ME DOWN! skrek jag och sprattlade med både armar och ben. Han bara skrattade och fortsatte ner. Han hade gått i vattnet nu så att det nådde upp till hans midja.
- ZAYN I'M GONNA KILL YOU IF YOU THROW ME IN THE WHATER! skrek jag men han brydde sig inte. Jag hörde hur killarna skrattade i bakrunden. Efter bara 2 sekunder kände jag hur jag for i det iskalla vattnet och alla ljud försvann.

DEL 3! WOOHOO!! En lång del, vad tycker ni? Snälla jag vill verkligen veta vad ni tycker! Kommenterar ni så kanske det kommer upp en till del senare ikväll/ i natt :P Jag behöver respons, skriv gärna också om ni har något tips! Förlåt för den dåliga englska och stav felen! :)
//Hajrija :) x


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det är bra och iintresant :D

2012-04-14 @ 20:50:02
Postat av: Elsa

Jättebra :D

2012-04-14 @ 21:36:38
Postat av: Anonym

Jätte bra!! <33 Hoppas att det kommer ett nytt idag... :D

2012-04-15 @ 00:00:54
Postat av: Julia

Jätte bra! X

2012-04-15 @ 00:08:20
URL: http://odirectionnovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0