Del 2- In love with an Angel ♥

Tidigare:
- It was nice to meet you Zayn, but i really need to go now, i have work you know, sa jag och kollade han i ögonen.
- Oh me too, but when can i meet you again frågade han.
- I'm free tonight, if you wanna do something svarade jag på hans fråga.
- Great!, can i have your number?
- Sure, sa jag och gav han min mobil så han kunde skriva in sitt nummer. När han var klar hade även jag skrivit in mitt nummer i hans. Vi gick ut tillsammans, och gav varandra en hej då kram, och försvann åt olika håll. " Maaan, i'm the luckiest girl on earth right now!" tänkte jag och gick vidare med ett leénde.

Jag hade slutat jobbet nu och var på väg hem när jag plötsligt kom på att jag skulle träffa Zayn. Jag tog upp mobilen ur väskan och såg att jag hade fått ett SMS. Jag log när jag såg vem det va, "Hey, wanna come over and watch a movie or something with me and the lad? // Zayn, the guy you spilled coffee on ;) xx" , jag svarade snabbt, "Heyy, sure, send me the address. // Annabelle :) xx" . Han skickade adressen så jag ropade på en taxi och gav han adressen efter 15 minuter var jag framme. Huset var stort och det såg riktigt lyxigt ut men det är vell klart han var ju med i världens kändaste pojkband. Jag öppnade grinden och gick in. Jag gick fram till dörren och "plingade" på dörr klockan efter bara några sekunder öppnas dörren och där står Zayn.
- Heyy Annabelle! sa han och drog in mig i en kram.
- Hii! sa jag och började klä av mig skorna och jackan.
- Come here, We are cooking dinner sa han och gick in i det stora köket.
- Wow it smells good sa jag och följde efter han. När vi kom in i köket möttes jag av tre glada ansikten. Jag gick fram och hälsade på alla.
- This is Harry sa han och pekade på en kille krulligt hår, This is Niall sa han och pekade på en kille med blont hår, This is Liam sa han och pekade på en kille med brunt hår som stod och gjorde nått vid spisen.
- Were is Louis frågade Zayn dom andra. Innan jag visste ordet av det hoppar någon fram och skriker,
- HERE I'M!! Och det var Louis. Alla börjar skratta åt hans lilla "överasking" . Vi hälsade sen så fortsatte dom med maten.
Jag gick fram till Liam och och ställde mig på tå för att se vad han gör.
- Sooo what are you cooking? frågade jag och log.
- Spaghetti bolognese, wanna taste? sa han och log.
-Yeah, sure. sa jag och tog fram en sked och smakade lite av köttfärs såsen.
- Maaaaan this is good stuff utbrast jag.
- Well thank you, it's a secret recipe sa han och log. Efter vi ätit så fick jag och Zayn ta hand om disken.
A9f252660021aef24f73357d_large


När vi hade ätit klart så hade killarna tvingat mig och Annabelle att ta hand om disken, typiskt dom.
Jag och Annabelle började plocka undan alla tarlikar och glas. Jag gick fram till diskhon och satte på vattnet och började diska. Annabelle stod lutad mot väggen och kollade på mig.
- Why are you looking at me? sa jag och flinade.
- 'Cause you look so funny when you're concentrated. sa hon och skrattade lite.
- Well you know what you look funny when you're wet sa jag och fyllde ett glas med vatten och hällde det på henne.
- OH MY GOD ZAYN?! What was that good for? skrek hon men jag såg att hon inte kunde låta bli att skratta.
- Oh we are on little fella, we are so on! sa hon och hällde ett glas vatten på mitt huvud. Vi fortsatte skvätta vatten på varandra tills slut bröt väldens största vatten krig ut. Hon höll på att fylla ett glas när jag sprang fram och lyfte upp henne.
- ZAYN PUT ME DOWN! skrek hon mellan skratt attackerna.
- I'll put if you say Zayn is the best. sa jag
- Hell no!
- Okay, then i will not put you down  sa jag och skrattade
- Ohh, come on Zayn! sa hon deperat.
- Nope, say Zayn is the best and i'll put you down.
- Ohh okay, Zayn....is the best, there you go i said it can you please put me down now?! sa hon.
- Hahaha yeah! sa jag och satte ner henne. Nu stod hon framför mig och jag kollade in i henne is blåa ögon, vi var bara några centimeter ifrån varandra jag tänkte precis luta mig fram när jag hörde någon harkla sig.
- Ummm...guys are you done yet, we're gonna watch a movie now so if you wanna join you have to hurry up, det var Liam.
Både jag och Annabelle backade bak.
- Yeah...uhm...just a minute harklade jag mig.
- As you say love birds sa Liam med ett flin och gick tillbaks till dom andra.
Jag kollade på Annabelle och log.
- We better finish this and get some new clothes sa jag.
- Yeah you're right, sa hon
När vi blev klara med disken gick vi in till mit rum, jag öppnade garderoben och tog fram en tröja och mjukis och sjängde dom på Annabelle.
- Thanks, were can i change frågade hon och log.
- In the bathroom, it's right there sa jag och pekade på en dörr.


Jag gick in i badrummet och bytte fort om till det jag fått låna av Zayn. När jag öppnade dörren och gick ut såg jag Zayn stå där utan tröja och jag kunde inte låta bli att stirra på hans vältränade mage.
- Do you like what you see? frågade han och flinade. Jag tittade fort bort och kände hur jag blev röd om kinderna.
- Aww you are cute when you blush sa han och blinka med ena ögat. Jag bara log som svar sen så gick vi ner till dom andra.
Vi satt nu alla ihop trängda i soffan och kollade på film, så klart så var dom tvugna att välja en skräck film. Jag hade blivit rädd och hoppat upp så många gånger att jag nu satt i Zayn's knä.
- aye it's just a movie babe viskade han i mitt öra. "OMFG kallade han mig babe?!" Jag log och kollade,
- I know, but it's still scary viskade jag i hans öra.
- Well i'm here so you don't have to be scared viskade han och log stolt.
Jag log och lutade mig mot han och höll om mig med hans arm. När filmen var sluta så hade vi plockat undan allt och killarna hade gått hem till sina lägenheter.
- Zayn i need to go home now. sa jag
- No it's to late, you can sleep here sa han och log.
- Really? sa jag lite osäkert
- Yeah, i have no mattress so you can sleep with me in my room sa han och hade börjat gå mot sitt rum.
Jag sa inget utan började gå mot hans rum. Zayn va inne i badrummet och gjorde sig klar för natten. Jag tog av mig mjukisarna som jag fick låna av Zayn, som tur så täckte tröjan "rumpan" , och gick in till badrummet.
- Do you have a toothbrush i can borrow? frågade jag men märkte sen att han kollad på min "rumpa".
- Do you like what you see Malik? frågade jag och flinade.
- Actually yes sa han och gav mig en tanborste. Vi gjorde oss klara och la oss.
Tumblr_lrf95aq4701r2ln80o1_500_large
- Annabelle...sa han när vi låg i sängen.
- Yeah Zayn sa jag
- Is it wierd if you fall in love with a person you just met? frågade han.
- Well....no if you like someone you like someone right?
- good cause i think i'm in love with you. sa han Jag kände hur glädjen spred sig i kroppen och hur jag sprack upp i ett leénde. Jag reste mig upp och kollade på han och log, nu log han också som en fån.
- Can i kiss you? frågade han. Jag han inte tänka försens jag kände hans mjuka läppar mot mina. Jag besvarade hans kyss, och kände hur han log under kyssen.

Del 2 ganska lång va? :)
Jag vill att ni KOMMENTERAR för jag vill verkligen veta vad ni tycker! Är det något ni vill att jag ska ändra på? KOMMENTERA KOMMENTER KOMMENTERA KOMMENTERA!
//Hajrija xx


Kommentarer
Postat av: Emma

Skriv mer !:D <3

2012-04-14 @ 00:29:00
URL: http://novellssmile.blogg.se/
Postat av: Linn

Jättebra novell! Skriv mer! :)

2012-04-14 @ 18:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0