Del 11- In love with an Angel ♥

Tidigare:
- Hello boys! sa jag med en tillgjord röst och satte mig i den lille soffan.
- Yoo, look at Harry, he's working those curls! mästan skrek Louis och pekade bort mot Harry som stod och slängde lite med sina lockar för att charma tjejerna.
- I wonder if he's coming home tonight, sa Liam och flinade.
- I wouldn't be so shore on that sa jag och skrattade. Nu kom Niall fram till oss och satte sig brevid mig.
- So how's it going mate, flinade jag åt han och la min hand på hans axel. Han kollade ner i marken och blev lite röd om kinderna.
- Actually it's going pretty good sa han och tog en klunk av sin öl. Jag reste mig upp för att gå till Annabelle men så helt plötsligt ser jag att någon hora kommer fram och kysser mig. Jag såg i ögonvrån att Annabelle hade sett det och sprungit ifrån klubben. Jag knuffade horan.
- WHAT THE FUCK ARE YOU DOING, YOU SLUT! skrek jag åt henne. Killarna såg chockat på mig innan jag sprang ut från klubben. Jag måste fixa det här med Annabelle.
- Hello boys! sa jag med en tillgjord röst och satte mig i den lille soffan.
- Yoo, look at Harry, he's working those curls! mästan skrek Louis och pekade bort mot Harry som stod och slängde lite med sina lockar för att charma tjejerna.
- I wonder if he's coming home tonight, sa Liam och flinade.
- I wouldn't be so shore on that sa jag och skrattade. Nu kom Niall fram till oss och satte sig brevid mig.
- So how's it going mate, flinade jag åt han och la min hand på hans axel. Han kollade ner i marken och blev lite röd om kinderna.
- Actually it's going pretty good sa han och tog en klunk av sin öl. Jag reste mig upp för att gå till Annabelle men så helt plötsligt ser jag att någon hora kommer fram och kysser mig. Jag såg i ögonvrån att Annabelle hade sett det och sprungit ifrån klubben. Jag knuffade horan.
- WHAT THE FUCK ARE YOU DOING, YOU SLUT! skrek jag åt henne. Killarna såg chockat på mig innan jag sprang ut från klubben. Jag måste fixa det här med Annabelle.


När jag kom ut ur klubben stod det en stor grupp med paparazzi. Dom blev som djur när dom såg att jag kom ut. Jag täckte ansiktet med händerna för att inte bli bländad av blixtarna som kom från kamrorna. Dom skrek en massa som, "Heey Zayn, är det din tjej som sprang ut gråtandes?" , " Vem är hon?", "Vet fansen om att du har en tjej?". Som tur så hade en vakt hjälpt mig bort från folk massa så jag kunnat gå leta efter Annabelle. Jag små sprang längst gatorna i hopp om att hitta Annabelle. När jag hade gått ett tag såg jag nångon lite fram, lite vinglig var hon. Det var Annabelle. Jag mpste verkligen förklara det här för henne.
- ANNABELLE! skrek jag andfått. Hon stannade men fortsatte gå igen.
- Annabelle, please wait i can explain! ropade jag efter henne och började springa. Jag slutade springa och började gå fort istället.
- Annabelle! ropade jag flera gånger. Jag var nu framme vid henne och tog tag i hennes handled och vände henne mot mig.
- Let me go, you bastard! skrek hon. Jag tog tag i henne igen, och nu höll jag i henne hårt så hon inte kunde gå.
- Annabellle, let me explain! It wosen't what it looked like, i promise just let me explain! sa jag desperat.
- WHAT ZAYN? What, you kissed another girl! I thought we had something, something special, skrek hon. But i guess i had wrong. I really like you, man how could i be so dumb and think that you wanna be with me! sa hon med gråten i halsen.
- Annabelle, she kissed me! I pushed her away immediately!! I would never cheat or do something that hurt you! I PROMISE! please believe me! Annabelle i like you,  dude i REALLY like you! sa jag och kollade på henne allvarligt. Det känndes som att jag skulle börja gråta snart. Jag får inte förlora henne. Nej, aldrig!
- Ohh, so that girl just came from no where and kissed you?! We're done Zayn, sa hon och började gå fort bort ifrån mig. Jag sprang efter henne och vi stod mitt på gatan nu. Hon vände sig om och ville inte se mig i ansiktet. Det började regna lite smått men det sket jag i.
- Annabelle, please look at me! Look at me! Annabelle please! sa jag försökte jag. SHE kissed ME, i promise! You can even ask the boys, they were there! Hon kollade på mig nu och nu var hon pissed.
- OH MY GOD ZAYN! YOU GO AND KISS A GIRL AND THINK THAT THE BOYS ARE GONNA MAKE THE WHOLE THING BETTER?! GOD ZAYN YOU'RE SO STUPID! I LIKE YOU, I BLOODY HELL LIKE YOU! I TOLD YOU ABOUT MY PAST, AND YOU GO AND FUCKING KISS ANOTHER GIRL?! HOW DO THINK THAT MAKES ME FEEL?! YOU BROKE MY HEART! Nu grät hon. Jag kände att ilskan började ta över mig också. Det började att spöregna nu. Jag kunde inte hålla mig mer.
- ANNABELLE FOR GOD SAKE, I DIDN'T KISS HER, SHE KISSED ME! PLEASE BELIEVE ME! YOU'RE THE ONLY GIRL ON MY MIND, WHEN I CLOSE MY EYES IT'S YOU I SEE! FROM THE MOMENT I MET YOU EVERYTHING CHANGED, I KNEW THAT YOU WE'RE THE ONE! Nu började det rinna tårar från mig också. Annabelle bara stog där. Jag slutade skrika och sänkte rösten nu.
- Annabelle, if you only knew what you do to me, you light up my world.. and...and....and i love you.
Arl1ijscmaarpya_large


Jag och Zayn stod mitt på gatan i spöregnet och han hade just sagt att han älskade mig. Jag var helt chockad. Jag såg smärtan i hans ögon. Skulle jag tro på han? Han hade just sagt att han älskar mig. Jag visste inte vad jag skulle säga. Jag kunde inte ljuga jag älskade han också även fast jag nu var hjärtekrossad av killen jag älskar. Men som han sa det var hon som kysste han.
- ....Zayn... sa jag lågt. Han kom framt till mig. Och höll hårt om mina händer. Jag kollde djupt in i hans vackra bruna ögon. Han var dyngsur, det rann droppar ner för hans ansikte.
- Yeah.....
- I'm so so SO sorry, i should have believed you! Oh my god, i know if you're mad at me for not believing in you and ruined our night, and....i love you too sa jag och försökte tårka bort både tårarna och regnet. Jag såg på honom. Jag skämdes riktigt mycket. Jag trodde på han. Han hade trots allt sagt att han älskar mig, jag var bara så ledsen att se honom med någon annan för jag var rädd att han skulle hitta någon bättre, han var ju ändå Zayn Malik.
- No babe, don't be sorry, i don't want to se my girl sad sa han med ett snett leénde. JAg sprack upp i ett leénde och hoppade på Zayn.
- Oh my god Zayn, thank you ! I love you so much!  I was just scared that you would find someone better than me, without you iäm nothing! sa jag och kramade om han hårt.
- haha, no thank you for forgiving me, i can't live without you, I love you too! Jag var så glad att det var över nu, jag kan verkligen inte leva utan Zayn han är mitt allt.
- Zayn, we're on the street in the middle of the night and it's raining like hell, we should go back. The guys are going to get worried sa jag.
- I don't care, as long as i'm with you i don't give a shit sa han och blinkade.
- Ohh you say, well there is one thing i always wanted to do, sa jag och blinkade.
- Okay, tell me? sa han nyfiket.
- Kiss my one true love in the rain...Jag han inte säga mer innan han hade dragit in mig i hans famn och kysst mig. Jag kunde inte låta bli att le genom kyssen.
Tumblr_lxcaguilwr1r6ob4ko1_500_large
Efter en stund drog jag mig tillbaka och bet mig i läppen, jag hade inte tänkt på hur sexig Zayn var just nu. Helt genom blöt och man kunde se lite av hans vältränade mage. Jag pussade honom snabbt på kinden och drog honom mot klubben.
- Let's go home, i'm so tired sa jag och började gå.
- Wait, i'll call Paul...
- No, Zayn it's okay sa jag snabbt. Han kollade på mig som om jag vore sjuk i huvudet.
- Are you crazy, you're going to get sick and it's late.
- Okay, but call Louis instead, Paul's gonna freak out sa jag.
- You're right, i'll call Lou sa han och tog upp sin mobil ut fickan.
Vi satt nu hemma hos Zayn och Niall, Louis, Eleanor och Alanah var där. Vi berättade hela historian först var dom lite sura för att dom inte visste vart vi hade tagit vägen men sen "aww:ade" dom när vi berättat att vi blivit sams. Det va riktigt sent nu så vi bestämde oss för att gå och lägga oss. Vi sa hej då till dom andra och när jag skulle krama Niall och säga god natt viskade han i mitt öra.
- Heyy, don't run away next time i was relly worried, and thanks for in inviting Alanah, We're almost together now. Jag han inte säga något innan han hade gått. Han vände sig om och blinkade och la sin arm över Alanah som logmot honom. Jag log åt dom och vände mig om där jag mötte Zayn's vackra ansikte.
- I'm tired off all drama, i want to sleep sa jag och ökade mina steg mot Zayns rum. Jag hörde han skrocka lågt bakom mig.
Vi hade gjort oss klara för natten och llåg nu i sängen. Jag kände redan nu att jag skulle få värsta huvudvärken imrogon. Men det sket jag i. Nu var det bara jag och Zayn, det kunde inte någon förstöra.
- I love you, Zayn.
- I love you too, babe sa han och pussade mig på pannan. Efter det somnade vi båda snabbt.

Sen del jag vet. Det kan vara lite stavfel men jag orkar inte kolla igenom den. Jag vill att ni kommenterar annars är det inte roligt att skriva!
Enjoy! :)
// Hajrija xx

Kommentarer
Postat av: Julia.

Awhe! Trodde seriöst dom skulle börja bråka son jag vet inte vad! Vilken tur att dom blev sams! Och vem vill inte kyssas med Zayn Malik i regnet?;)

2012-04-24 @ 23:18:50
URL: http://odirectionnovell.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: tkr jag med.

2012-04-25 @ 10:03:16
URL: http://feliciafelicia.blogg.se/
Postat av: Angelica

Love it<3

2012-04-25 @ 18:32:49
Postat av: My

Åh skriv mer, nu!!

Har du lust att klicka in på min novellblogg? Lämna en kommentar eller liknande? Skulle bli sjukt glad! xx.

2012-04-29 @ 22:48:17
URL: http://watchthestars.blogg.se/
Postat av: Dafina

Såååå grym meeeeer!!:)

2012-05-01 @ 00:15:51
URL: http://dafinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0