Del 10- In love with an Angel ♥

Tidigare:
~Niall's perspektiv~
När Alanah skulle hoppa in i bilen så fanns det inte plats så hon fick sitta i mitt knä. Jag mötte Annabelle's blick hon flinade men jag log lite blygt tillbaka. Alanah satte sig i mitt knä och jag höll mina armar runt hennes midja. Jag var överlycklig just nu, jag gillade verlkigen henne.

~Alanah's perspektiv~
När jag skulle hoppa in i bilen så fick jag sitta i Niall's knä. Jag blev rätt så glad eftersom jag verkligen gillar han. Jag hälsade på alla och satte mig i hans knä. Han höll sina armar runt sin midja och jag kunde inte låt bli att le lite. När vi kom fram till klubben hoppade alla ut. Vi fick gå in utan några problem. När vi väl kom in var det en massa folk jag tog tag i Niall's hand för att inte gå vilse. Han vände sig om och log mot mig jag log till baka och vi började röra oss mot baren.

När vi var framme vid baren beställde vi alla en varsin shot.
- CHEERS! Skrek Annabelle för att överrösta musiken. Jag hällde snabbt i mig shoten och grimaserade av den starka alkoholen. Efter det försvann alla. Jag tittade mig omkring i klubben och såg Zayn och Annabelle dansa tätt intill varandra. Louis och Eleanor grovhånglade, domm var inte äns så fulla. Danielle och Liam dansade som idioter Harry eller Niall såg jag ingenstans. Jag flinade lite åt mina vänner och vände mig om igen för att beställa en till shot. Jag drack snabbt upp den. Helt plötsligt kände jag några armar runt mig. Det var Niall.
- Wanna dance? frågade han med en sexig röst. Jag nickade som svar och han drog mig till dansgolvet. Vi började dansa och det blev allt mer intensivare. Vi dansade nu tätt intill varandra. Jag höll mina armar runt hans nacke och han sina runt min midja medans vi rörde oss till musiken. Jag kollade djupt in i Niall's kristallblåa ögon, sen ner på hans läppar som såg så...kyssvänliga ut. Han närmade sig mitt huvud lite. Helt plötsligt känner jag hans läppar tryckta mot mina i en perfekt kyss. Jag besvarade kyssen och den blev mer och mer intensivare. Och nu blev det tungor in blandat också, fast jag gillade det. Han kysste mig säkert för att han var full, det var säkert bara alkoholen som snacka. Han närmade sig mitt huvud nu igen.
- I've wanted to do this since the first moment i met you, viskade han i mitt öra. Jag kände hur ett lyckorus for igenom hela kroppen. Han ville göra exakt samma sak som jag suktat efter i flera veckor.
- Well Mr. Horan now you got me, and i've wanted to do this too sa jag lite blygt. Han log och kysste mig igen. Jag var världens lyckligaste tjej just nu!


Jag och Zayn hade dansat jätte mycket. Hit tills har jag haft jätte kul dansat, druckit och bara haft allmänt kul. Jag hörde att ljudet av Sorry for party rockin'- LMFAO fyllde klubben. Danielle var snabbt som attan framme vid mig och drog ifrån mig bort från Zayn. Han skrattade åt min min och gick och satte sig hos Louis och Liam som stod och skrattade åt Danielle, Eleanor och mig. Vi hade börjat att dansa och sjunga med låten. Niall och Alanah stod lite längre bort och skrattade åt oss. Jag "pressade" mig fram genom folk massan och tog tag i Alanah's handled.
- C'mon guurl, let's dance! skrek jag så hon skulle höra mig. Hon skrattade och släppte Niall's hand och följde med till Danielle och Eleanor
Tumblr_loi09bpwqh1ql73r4o1_500_large
Vi fortsatte dansa och ha kul.  När låten var slut började jag gå mot Zayn och dom andra killarna som satt på en soffa i ett hörn. När jag hade kommit ut ur folk massan såg jag det jag aldrig trott jag skulle få se. Zayn kyssa en annan tjej. Tårarna började rinna direkt. Jag mötte Niall's blick som lik som andra killarnas var chockad. Jag var bara så förvirrad. Jag styrde fort mina steg ut från klubben. Bort från allt folk. Bort från dom andra. Bort från Zayn. Jag gick ut på gatan, för att gå hem. Lite vinglig var jag av all alkohol. Jag försökte tårka bort tårarna så gått som möjligt men dom blev bara fler och fler. Jag kunde inte hejda dom. Helt plötsligt hörde jag någon skrika mitt namn.
- ANNABELLE! En anfådd röst, jag kkände mycket väl igen den.




Annabelle hade gått och dansat med dom andra tjejerna. Med ett flin på läpparna hade jag gått till dom andra killarna som också hade blivit dissade av sina tjejer.
- Hello boys! sa jag med en tillgjord röst och satte mig i den lille soffan.
- Yoo, look at Harry, he's working those curls! mästan skrek Louis och pekade bort mot Harry som stod och slängde lite med sina lockar för att charma tjejerna.
- I wonder if he's coming home tonight, sa Liam och flinade.
- I wouldn't be so shore on that sa jag och skrattade. Nu kom Niall fram till oss och satte sig brevid mig.
- So how's it going mate, flinade jag åt han och la min hand på hans axel. Han kollade ner i marken och blev lite röd om kinderna.
- Actually it's going pretty good sa han och tog en klunk av sin öl. Jag reste mig upp för att gå till Annabelle men så helt plötsligt ser jag att någon hora kommer fram och kysser mig. Jag såg i ögonvrån att Annabelle hade sett det och sprungit ifrån klubben. Jag knuffade horan.
- WHAT THE FUCK ARE YOU DOING, YOU SLUT! skrek jag åt henne. Killarna såg chockat på mig innan jag sprang ut från klubben. Jag måste fixa det här med Annabelle.

YEAHHH BUDDIE DEL 10! haha! Jag blev inte så nöjd med den här delen men hoppas ni gillar den!
Lite drama, är ju alltid nått, right? ;) KOMMENTERA!
//Hajrija xx

Kommentarer
Postat av: Julia!

HAHA HORA... Gotta love it! Fan vad bra!!!! NÄÄÄÄSTA KAPITEL INNAN JAG DÖR!x

2012-04-23 @ 21:25:59
URL: http://odirectionnovell.blogg.se/
Postat av: Nystartad 1D novell.

Är du fortfarande sugen på ett länkbyte ? :) Kan länka dig ikväll isg!



Kram <3

2012-04-24 @ 16:53:10
URL: http://onedmoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0